عصبانیت پیرلو در گفتگو با کارشناس اسکای: باید قبل از نظر دادن، بازی ها را ببینید


عصبانیت پیرلو در گفتگو با کارشناس اسکای: باید قبل از نظر دادن، بازی ها را ببینید

کارشناس اسکای، جانکارلو پادوان انتقاد زیادی به پیرلو داشت و او از این موضوع عصبانی شد. 

یوونتوس در تساوی 1-1 مقابل هلاس ورونا بسیار انتقاد برانگیز بازی کرد و سوالات زیادی در مورد نحوه چینش و سبک بازی بیانکونری مطرح شد. پس از مصاحبه پایان بازی، آندره آ پیرلو در گفتگو با تلویزیون اسکای با انتقاد شدید کارشناسان این شبکه از جمله جانکارو پادوان مواجه شد و از کوره در رفت.

جانکارلو پادوان از پیرلو انتقاد کرد و گفت او بازیکنان یوونتوس را در پست های غیرتخصصی به زمین می فرستد و پیرلو با عصبانیت جواب داد:

اگر به غائبان ما نگاه کنید، ما در موقعیت اورژانسی بودیم. من همین حالا هم الکس ساندرو را در پست دفاع وسط بازی داده ام. بنابراین نمی توانم ابداع بیشتری داشته باشم. وقتی 4 مدافع خود را در اختیار ندارید در کنار فولبک ها و مهاجمان، پس شما به من بگویید باید چکار کنم.

پادوان به پیرلو گفت می توانستی به جای چسبیدن به سیستم سه دفاعه، رادو دراگوشین را در سمت راست دفاع چهار نفره به میدان بفرستی و پیرلو جواب داد:

دراگوشین فولبک نیست و هرگز به عنوان فولبک بازی نکرده است. او مدافع میانی سوم است. باید قبل از نظر دادن بازی ها را ببینید.

پادوان گفت مطمئن باشید که من بازی ها را با دقت دیده ام که این را می گویم و پیرلو جواب داد:

به نظر نمی رسد دیده باشید. دراگوشین هرگز در آن پست تست نشده است.

سوالات به سمت برناردسکی و کیه زا رفت و کارشناس اسکای معتقد بود پیرلو از آنها هم در پست غیرتخصصی شان استفاده می کند فقط به این دلیل که با سیستم 3-4-2-1 بازی کند و پیرلو جواب داد:

عذر می خواهم اما شما چه کسی را در این پست می گذاشتید؟ کیه زا وینگر تهاجمی است و بازی های زیادی در آن پست انجام داده است. برناردسکی هم تقریبا همیشه در همین پست بازی کرده است. شاید برناردسکی و کیه زا تنها بازیکنانی بودند که در پست تخصصی خودشان بازی کردند. وقتی مجبور به تغییر هستید، همه باید وفق پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !