مشارکت سپاه در ساخت 180 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دنا


مشارکت سپاه  در ساخت 180 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دنا

سردار خرم دل گفت: سپاه پاسداران در نظر دارد با همکاری دیگر نهادها در ساخت منازل مسکونی 130 مددجوی کمیته امداد و 50 مددجوی بهزیستی در شهرستان دنا مشارکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» عصر امروز (۵ اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در منطقه زلزله زده دنا، اظهار کرد: اصحاب رسانه در اخبار و تحلیل‌هایی که درج می کنند نهاد یا دستگاهی را تضعیف نکنند، زیرا تضعیف هر نهاد یا سازمانی در این شرایط باعث از دست رفتن روحیه جهادی تیم‌های خدمت‌رسان گروه های مختلف در شهرستان می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر دستگاهی هم ضعف دارد کمک کنیم تا این ضعف برطرف و آن دستگاه تقویت شود که بتواند خدمت‌رسانی مطلوب تری به مردم داشته باشد.

وی یادآور شد: سپاه فتح و گروه های جهادی از همان ساعات اولیه در شهرستان دنا حضور یافتند و به خدمات‌دهی کردند.

سردار خرم دل ادامه داد: شرایط شهر سی سخت به دلیل وقوع زمین لرزه از وضعیت طبیعی به حالت غیر‌طبیعی تغییر کرده، مردم در شرایط سختی هستند و قطعاً انتظارات خاصی نیز دارند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی سپاه فتح استان در زمینه‌های مختلف از جمله تامین و توزیع اقلام امدادی، جابه‌جایی اسباب خانه‌های آسیب‌دیده و آواربرداری در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم این شهر هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در نظر دارد با همکاری دیگر نهادها در ساخت منازل مسکونی ۱۳۰ مددجوی کمیته امداد و ۵۰ مددجوی بهزیستی در شهرستان دنا مشارکت کند.

سردار خرم دل در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده از طرف سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله‌زده دنا، گفت: حدود ۷۵۰ بیمار خاص در شهرستان دنا شناسایی شده ‌که بسته های معیشتی به همراه کمک هزینه تامین دارو به این خانواده ها اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های شهرستان دنا خبر داد و گفت: در حوادث مشابه نظیر زلزله بم و کرمانشاه مردم و نظام توان و مشارکت خود را به نمایش گذاشتند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه