طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد


طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب 99، از نهم اسفند در این استان همزمان با سایر نقاط کشور خبر داد.

محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان و خریداران کتاب می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

وی بیان کرد: طرح زمستانه کتاب در ۲۴ کتابفروشی استان کرمان اجرا می شود که مشارکت کتابفروشی ها نسبت به طرح قبلی پاییزه کتاب، افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی می شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب۹۹ در استان در این نشانی https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=۱۶ قابل مشاهده است.

علیزاده با اشاره به استقبال علاقمندان از طرح های فصلی فروش کتاب تاکید کرد: در قالب اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ که از ۲۴ تا ۳۰ آبان برگزار شد، سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کتاب در این استان فروخته شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟