ویژه برنامه های بزرگداشت 18 اسفند در زنجان اعلام شد


ویژه برنامه های بزرگداشت 18 اسفند در زنجان اعلام شد

حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به همین منظور از کانون های برتر در طرح ایران قوی تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ویژه برنامه هایی در استان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام یارمحمدی با یادآوری اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی تاسیس شد، گفت: در حال حاضر کانون‌های مساجد در کنار دیگر ارکان مسجد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول هستند.

وی با اشاره به نقش مساجد در گام دوم انقلاب هم گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مساجد می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشد.

به گفته این مقام مسئول 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که در تقویم هم به ثبت رسیده است، از اینرو باید تلاش شود تا برنامه های این مناسبت با شکوه هرچه تمام و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: به همین مناسبت دیدار با امام جمعه، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری منتخب در طرح ایران قوی، دیدار با اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد، دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از برترین های طرح فهما پیش بینی شده است.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات