دری‌نجف‌آبادی: اقتدار نیروهای مسلح خار چشم دشمنان نظام است


دری‌نجف‌آبادی: اقتدار نیروهای مسلح خار چشم دشمنان نظام است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت و اقتدار نیروهای مسلح یکی از برکات نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است.

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز یکشنبه در جمع نیروهای پادگان مالک اشتر اراک افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک کشور می کوشند و اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به آرمان‌های نظام وارد شود.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف کشور دستاوردی ارزشمند برای ملت همیشه در صحنه ایران و هدیه ای از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم کشور است و باید قدردان زحمات این قشر از جامعه بود.
امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند آسیبی به این مملکت وارد کنند و ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، قدرت بالای نظامی نیروهای مسلح و ملت هوشیار و با بصیرت خود در اقتدار کامل به سر می‌برد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح ایران اسلامی، عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می‌توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه های آمریکا و متحدانش در منطقه مسئله مهمی است که بابد مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد جامعه به خصوص مردم و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر رهبری قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس دیگری بپیمایند و زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کنند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا