‌شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش‌یافته کرونا در استان یزد


‌شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش‌یافته کرونا در استان یزد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.

«احمد ترحمی» در این باره تصریح کرد: با وجود همه تذکرات و توصیه های مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت درخصوص وضعیت شکننده استان و امکان بروز موارد ویروس جهش یافته کرونا، متاسفانه اولین مورد بیمار مبتلا به این ویروس جهش یافته در استان مشاهده و شناسایی شد.

وی افزود: بیمار مورد نظر از کارگران شاغل در یکی از ‌واحدهای تولیدی شهرستانی است که به دلیل مسافرت به استان خوزستان‌ مبتلا شده و پس از بررسی انجام شده و رهگیری صورت گرفته توسط کارکنان نظام بهداشتی مشخص شد که ۱۱ نفر از اعضای خانواده این فرد نیز به بیماری کرونا مبتلا شدند که البته خوشبختانه حال همه آنها خوب و مناسب تشخیص داده شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: اقدامات تشخیصی- درمانی و مراقبتی و قرنطینه افراد بلافاصله انجام شده و در حال حاضر بیماری تحت کنترل ‌است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ترحمی در پایان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم سفر به مناطق پر خطر و قرمز تاکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام