افزایش شفافیت اداری و پاسخگویی سبب اعتمادزایی می‌شود


افزایش شفافیت اداری و پاسخگویی سبب اعتمادزایی می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ارتقا شفافیت اداری، پاسخگویی و توسعه خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌های این حوزه قرار دارد، گفت: با ایجاد انضباط مالی و اداری و بهبود شاخص‌ها ضمن افزایش رضایتمندی مردم در مسیر اعتمادزایی نیز گام‌های موثری برداشته‌ایم.

به گزارش ایرنا، «افشین کریمی» روز یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور اداری و مالی استانداری افزود: یکی از بهترین کارها برای جلب اعتماد مردم، ارتقا سطح شفافیت اداری است و بر این اساس در راستای ایجاد یک انضباط مالی برای جلوگیری از هرگونه تخلفی حرکت کرده ایم.

او یکی از بهترین کارها برای جلب اعتماد مردم ایجاد را شفاف سازی دانست و گفت: در راستای ایجاد یک انضباط مالی و جلوگیری از تخلف ها تلاش کرده‌ایم به سمت شفافیت گام برداریم و امروز تمامی املاک در سامانه ثبت شده و هرگونه دست اندازی سد شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: استانداری کرمانشاه در سطح کشور در حوزه بودجه، آموزش و جشنواره شهید رجایی مقام اول را کسب کرده و بیشترین شاخص ها این حوزه به این معاونت مربوط بوده است.

کریمی عنوان کرد: در ایام کرونا بیشترین زحمات ارتباط تصویری نشست ها و جلسات بر دوش حوزه آی تی استانداری بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: آقای خدادادی مدیر پیشین حوزه اداری و مالی از انسان های پرتلاش، پاک دست و زحمت کشی است که حضورش در هر مجموعه ای یک موهبت است و در طول حضورش، با دقت بسیار تلاش می کردند که هیچگونه تخطی از قانون صورت نگیرد، بیت المال به هدر نرود و در احقاق حقوق مجموعه استانداری هم بسیار کوشا بودند و همین ویژگی ها باعث شد که مدیریت یک مجموعه عمرانی و اقتصادی مهم را به ایشان واگذار نمایند.

کریمی ادامه داد: آقای جعفری مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری کرمانشاه از نیروهای صبور، شایسته، توانمند و تلاشگر مجموعه استانداری هستند و در شرایط کنونی نیز وجود مدیران صبور و دارای روحیه تعامل با مراجعه کنندگان و همکاران یک موهبت است.

وی اظهار داشت: بر خلاف دیگر معاونت ها، اغلب مراجعه کنندگان حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، پرسنل داخل مجموعه استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها هستند و همیشه در راستای تحقق مطالبات همکاران تلاش کرده ایم.

او ادامه داد: همکاران ما در این دوران تحریم و مشکلات اقتصادی بسیار پرتلاش ظاهر شده اند و برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مجموعه دلسوزانه تلاش کرده اند و مجموعه از یک سلامت کاری، اخلاقی و مالی برخوردار بوده که کاملا قابل دفاع و تحسین برانگیز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل