اعتراف 12 فقره‌ سرقت لوازم خودرو در قیامدشت


اعتراف 12 فقره‌ سرقت لوازم خودرو در قیامدشت

رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده قیامدشت با 12 فقره سرقت، خبر داد.


رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده قیامدشت با ۱۲ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت اظهار کرد: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده قیامدشت، در خصوص سرقت‌هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این سرقت‌ها از سوی یک سارق حرفه‌ای صورت گرفته و هر بار این متهم با خم کردن در خودرو‌هایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، گشت زنی‌های هدفمند گشت‌های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران یک سارق را در حال خم کردن در سمت شاگرد یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این سارق در نهایت پس از چند دقیقه فرار، دستگیر و به کلانتری منتقل شد و تحت بررسی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از وسایل متهم تعدادی لوازم مسروقه از جمله یک دستگاه لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و هویتی سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری مامور قلابی در حوالی پارک پلیس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !