پاشازاده: ماشین‌سازی وضعیت خوبی ندارد


پاشازاده: ماشین‌سازی وضعیت خوبی ندارد

تبریز- ایرنا- سرمربی جدید ماشین سازی با اشاره به وضعیت نابسامان قرارداد بازیکنان جدید این تیم گفت: این وضعیت از همه جهت به ضرر من است.

به گزارش ایرنا، مهدی پاشازاده عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با شهر خودرو افزود: شرایط ما خیلی سخت و بد است اما من از شرایط سخت ناله نمی کنم و بهانه نمی‌گیرم.

سرمربی تیم سبز پوشان تبریز خاطرنشان کرد: لیستی که با بازیکنان امیدم آماده کرده بودم تا به ۲۰ نفر برسیم، اکنون به ۱۲ نفر رسیده‌ایم و بقیه هنوز کارتشان صادر نشده و از بازیکنان امید هم تنها ۲ نفر می‌توانند بازی کنند.

پاشازاده اضافه کرد: از این تیم ۱۰ نفره، چهار نفر می‌خواهند بروند، ۲، ۳ نفر مصدوم هستند و ۲، ۳ نفر دیگر خودشان را به مصدومیت زده اند.

وی با بیان اینکه شرایط ما اصلا خوب نیست، اضافه کرد: جدایی پیمان بابایی به تیم آسیب می‌زند اما وقتی من به این تیم پیوسته بودم، وی جدا شده بود و از آنجاییکه بابایی بهترین بازیکن تیم بود، جدایی او تاثیرگذار خواهد بود.

پاشازاده اظهار کرد: موقع آمدن من به تیم ماشین سازی مسئولان قول کمک داده بودند و من هم بنا را بر این موضوع گذاشته بودم.

وی در خصوص وضعیت تیم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول توضیح داد: ما توانایی این را نداریم که مانند برخی تیم‌ها، ۵۰۰ میلیون تومان یا یک میلیارد پول رضایتنامه بدهیم و چهار بازیکن جوانی هم که به خاطر من آمده‌اند، هیات فوتبال اجازه ثبت قراردادشان را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نمی شود ایرادی در این خصوص به هیات فوتبال استان گرفت چرا که حق و حقوقشان را طلب می کنند، گفت: این چهار بازیکن بدون این که پول بگیرند با ما قرارداد بستند و من حتی نمی‌توانم از ۲ بازیکن امید خودم استفاده کنم و آن قدر بازیکن کم دارم که یک بازیکن امید در بازی فردا فیکس بازی خواهد کرد امیدوارم هیات فوتبال لطف کند و این بدهی را به حساب بدهی های قبلی تیم بگذارد.

سرمربی ماشین سازی بیان کرد: من نمی‌دانم کدام ۲۰ نفر را به هتل بفرستم و نمی دانم آیا کسی که قرار است با تیم به اردو بیاید، می‌تواند فردا برای ما بازی کند یا خیر.

دیدار تیم های ماشین سازی و شهرخودرو فردا دوشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟