استاندار فارس: صیانت از آرای مردم را به بهترین شیوه محقق می‌سازیم


استاندار فارس: صیانت از آرای مردم را به بهترین شیوه محقق می‌سازیم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: برگزاری انتخابات سالم، ایمن و پُر شور و حفاظت و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می دانیم و برای تحقق هرچه بهتر این مهم در چارچوب قانون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بهره خواهیم گرفت.

عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان فارس در شیراز، برگزاری انتخابات را یکی از فرازهای مهم در جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید از ظرفیت افراد امین و متعهد نیز در روند برگزاری انتخابات استفاده مطلوب شود.
وی ادامه داد: با توجه به رسالت و وظیفه‌ای که در حفاظت از آرای مردم داریم در مواجه با تخلفات و برخورد با متخلفان هیچگونه چشم پوشی نخواهیم داشت.
او اظهار داشت: اینکه در انتخابات سال ۱۴۰۰ چه کسی به عنوان رییس جمهوری دوره بعد انتخاب شود و این مسوولیت خطیر را بر عهده گیرد در پای صندوق‌های رای و به تشخیص و انتخاب مردم رقم خواهد خورد و همه ما به انتخاب مردم احترام گذاشته و از رای آنها صیانت خواهیم کرد.
استاندار فارس، برنامه‌ریزی در همه سطوح اجرایی و دقت در انتخاب عوامل اجرایی را از جمله ضرورت‌های کاری در این زمینه برشمرد و گفت: باید نقاط ضعف و نقص‌های انتخابات قبلی ( دوم اسفندماه 98) را شناسایی کرده و ضمن رفع آنها برای برگزاری انتخاباتی سالم و آبرومند گام برداریم.

سلامت و امنیت انتخابات، تضمین کننده مشارکت حداکثری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان فارس هم در این نشست بیان داشت: سلامت و امنیت انتخابات ۱۴۰۰، تضمین کننده مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد بزرگ خواهد بود.
سید احمد احمدی‌زاده افزود: برای تحقق این مهم، عوامل اجرایی انتخابات در این استان با همکاری تمام عوامل تقش آفرین در امر برگزاری انتخابات تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند بست تا در یک فضای سالم و رقابتی شاهد انتخاباتی پُر شور باشیم.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم