استفانو پیولی: بازی با رم بسیار زیبا و سریع بود؛ عاشق حضور در چنین بازی هایی هستیم


استفانو پیولی: بازی با رم بسیار زیبا و سریع بود؛ عاشق حضور در چنین بازی هایی هستیم

میلان پس از 4 بازی، در یک دیدار مهم به مسیر پیروزی بازگشت.

پس از برتری 2-1 میلان مقابل آاس رم در هفت بیست و چهارم سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

به بازیکنان گفته بودم که دو شکست قبلی نمی تواند اعتماد به نفس ما را بر اساس آنچه در یک سال اخیر ساخته بودیم، از بین ببرد. در دو بازی قبلی مقابل اینتر و اسپتزیا می توانستیم بهتر ظاهر شویم. امشب در نیمه اول فوق العاده بودیم و فرصت داشتیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. بازی بسیار زیبا و سریع بود؛ از آن بازی هایی بود که عاشق حضور در آن هستیم. مقابل تیم بسیار قدرتمندی چون رم بازی داشتیم و گل خوردن از این تیم اجتناب ناپذیر بود اما بازیکنان شایسته تحسین هستند.

فیکایو توموری کاملا مطابق انتظار بازی کرد و نشان داد در سطح چنین دیدارهایی است. می دانستیم که رم در خط حمله از بازیکنان سریع و با کیفیتی برخوردار است. سبک بازی ما شاید مقابل تیم هایی چون رم، ریسک زیادی داشته باشد اما اگر سودها و زیان ها را با هم در نظر بگیرید، این سبک در مجموع سودمند است.

نسبت به فصل گذشته در همین مقطع 17 امتیاز بیشتر داریم و در جمع 16 تیم پایانی لیگ اروپا هستیم. نسبت به سایر تیم ها نیز بازی های بیشتری انجام داده ایم. این تیم جوان شایسته تقدیر است. کاملا آگاه هستیم که در بازی های اخیر در حد خودمان ظاهر نشدیم.

زلاتان، هاکان و ربیچ مصدوم شدند. مشکل آنها عضلانی بود و امیدوار هستیم فقط به خاطر خستگی باشد. فردا وضعیت آنها مشخص می شود. در مقطع تعیین کننده فصل هستیم و به تک تک بازیکنان خود نیاز داریم.

به نظرم فوتبال، عجیب ترین ورزش دنیا است. اگر یک سال پیش می گفتیم، یک سال بعد تیم دوم سری آ خواهیم بود، کسی حرف ما را قبول نمی کرد. در ابتدای فصل اهدافی برای خود تعیین کردیم و در مسیر این اهداف حرکت می کنیم. کاملا مشخص است که در پایان 4 تیم اول خوشحال خواهند بود و بقیه ناراحت. می خواهیم در بین تیم های خوشحال باشیم. البته که با عملکرد خود، انتظارات بالا رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...