توسل‌خوانی سلحشور در مسجد مقدس جمکران/ برنامه میعاد منتظران برای لیله الرغائب


توسل‌خوانی سلحشور در مسجد مقدس جمکران/ برنامه میعاد منتظران برای  لیله الرغائب

مسجد مقدس جمکران با ویژه‌برنامه‌های توسل به حریم کبریا، کمیل عارفانه، لیله الرغائب و ندبه انتظار این هفته نیز مهمان خانه‌های منتظران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران این هفته نیز با برنامه های متنوع و مجازی مهمان خانه های منتظران می شود.

بنابر این گزارش، سه شنبه، ۲۸ بهمن ماه ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و قرائت دعای پرفیض دعای توسل با نوای حاج مهدی سلحشور برگزار می شود.

پنجشنبه، ۳۰ بهمن ماه نیز ویژه برنامه «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت الاسلام والمسلمین واضحی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اجرا می شود.

با توجه به فرا رسیدن نخستین پنجشنبه ماه رجب که لیله الرغائب نام دارد ویژه برنامه این شب نیز با نوای حجت الاسام والمسلمین میرزامحمدی از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه، یکم اسفند ماه اجرا می شود.

آئین «ندبه انتظار» نیز این هفته جمعه، یکم اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الیاسی و زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای حاج علی مهدوی نژاد از ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

گفتنی است، تمامی این برنامه ها از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه استانی نور و نیز پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام