سنگ بنای مسجد چند منظوره از سوی انجمن جوانان مسلمان در غنا گذاشته شد


سنگ بنای مسجد چند منظوره از سوی انجمن جوانان مسلمان در غنا گذاشته شد

انجمن جوانان مسلمان غنا روز جمعه سنگ بنای یک مسجد باشکوه با ظرفیت پذیرایی از دو هزار نمازگزار را را گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ghanaweb»،انجمن جوانان مسلمان غنا روز جمعه سنگ بنای یک مسجد باشکوه با ظرفیت پذیرایی از دو هزار نمازگزار را را گذاشت.

این مسجد چند منظوره ای شامل یک ساختمان یک طبقه شامل چهار دفتر استاندارد ، یک کلینیک اسلامی ، مرکز حفظ قرآن و غیره است و در «کاتا-باناوا» در امتداد جاده والواله-نالریگو واقع شده است.

این مسجد نه تنها منطقه را زیبا می کند و محیطی آرام را برای نمازگزاران فراهم می کند ، بلکه می تواند در آینده برای میزبانی کنفرانس ها و برنامه ها به نفع همه مسلمانان منطقه شمال شرق مورد استفاده قرار گیرد.

پروژه مسجد چند منظوره با ککمک ها و حمایت های شیخ مصطفی ابراهیم که رئیس اجرایی شورای اسلامی توسعه و خدمات بشردوستانه (ICODEHS) است ، موفقیت آمیز بوده است.

از طریق حمایت های شیخ ابراهیم ، انجمن جوانان مسلمان ساخت چندین مرکز حفظ قرآن در سراسر منطقه شمال شرق را برای ارتقای سطح آموزش و یادگیری قرآن تسهیل کرده است.

انجمن جوانان مسلمان که در فوریه 2012 تاسیس شده است ، یک سازمان مبتنی بر ایمان و دارای نزدیک به یک دهه سابقه طولانی با مجموعه ای از فعالیت های معمول و غیر معمول از جمله اولین کنفرانس ائمه جماعات ، گردهمایی سالیانه اسلامی از سال 2013 برای 8 بار متوالی ، آزمونهای اسلامی برای موسسات دوره دوم و سوم ، برنامه های هفتگی دعوت در رسانه ها (کانال های تلویزیونی و رادیویی) ، تفسیر ماه رمضان و غیره است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟