چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟


چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟

رای گیری در مجمع فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه به صورت مخفی برگزار شد و حتی به کاندیداها تاکید شد که همراه خود موبایل هم به استند نوشتن رای نبرند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال یکشنبه در حالی برگزار شد که شهاب‌الدین عزیزی خادم با کسب 49 رأی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، لحظاتی بعد از اتمام این مجمع پرحادثه، عکس هایی از یکی از عکاسان حاضر در طبقه دوم مجمع شکار شد که جنجال بزرگی علیه کاپیتان فعلی تیم‌ملی به راه انداخت.

رای گیری در مجمع فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه به صورت مخفی برگزار شد و حتی به کاندیداها تاکید شد که همراه خود موبایل هم به استند نوشتن رای نبرند. حتی تذکر داده شد درصورت پاسخگویی به تماس در لحظه نوشتن رای، فرد خاطی به کمیته اخلاق فدراسیون ارجاع خواهد شد.

در این میان مهدی محمدنبی هم تذکر داده بود که حتی در لحظه نوشتن رای، دست های خود را مقابل برگه بگیرند تا لنز قدرتمند عکاسان خبرگزاری ها ، رای آنها را از راه دور ثبت نکنند. گرچه حرف دبیرکل فدراسیون با خنده سطحی حضار در تالار اجلاس سران همراه شد اما سرانجام هشدار او جدی شد و یک اشتباه از سوی حاج صفی، باعث شد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال امروز رأی خود را به صندوق آرا انداخت که عکس شکار شده توسط سیدمحمود حسینی عکاس تسنیم نشان می‌دهد رأی احسان حاج‌صفی در دور اول انتخابات به نام مصطفی آجورلو نوشته شده است.

چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟

حاج صفی در دوره مدیریت این کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، به تیم تراکتور منتقل شده بود و از آجورلو شناخت داشت و مشکلی بابت رای به او نبود اما اظهار تمایل او به انتخاب علی کریمی، زیر پست سیدجلال حسینی باعث شد تا به او انگ تزویر و دو رویی بزنند.

همچنین خوش و بش گرم حاج صفی با علی کریمی پیش از آغاز مجمع و حضور او در جایگاه نامزدهای ریاست فدراسیون برای عرض ادب به کاپیتان سابق که تصویرش نیز ثبت شده، حجم حملات به کاپیتان فعلی تیم ملی و تراکتور را صدچندان کرد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که وقتی کاپیتان تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران هم به اسطوره فوتبال کشور و همبازی سابقش در تیم ملی رای نمی‌دهد، باید فاتحه مدیریت فوتبال به دست فوتبالی‌ها را خواند و دیگر شانسی برای رئیس شدن یک فوتبالیست تیم ملی در فدراسیون نخواهد بود.

عکس لحظه رأی دادن و برگه رأی احسان حاج‌صفی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟چرا رای حاج صفی به آجورلو جای کریمی جنجالی شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟