شاعران خراسان شمالی «مسافر باران» می شوند


شاعران خراسان شمالی «مسافر باران» می شوند

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: شاعران و خاطره گویان خراسان شمالی مهمان محفل شعر و خاطره «مسافر باران» می شوند.

رضا رضایی با بیان اینکه این محفل از مجموعه برنامه های یادواره ۱۷ هزار زن شهیده است، فردا با حضور هشت تن از بانوان شاعر و خاطره گو در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری یادواره ۱۷ هزار زن شهیده یک سری برنامه های فرهنگی و تبلیغی در قالب بزرگداشت بانوان شهیده برگزار می کنیم که محفل شعر و خاطره «مسافر باران» در زمره یکی از فعالیت ها است.

رضایی اظهار کرد: فائزه رمضانی، فاطمه وحدانی، منیژه درتومیان، مینا سهیلی، معصومه وحدانی، آرزو شیرین زبان و ناهید نودهی با محتوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت به شعرخوانی و «منصورخانی» از بانوان رزمنده به نقل خاطره از دوران دفاع مقدس می پردازند.

وی با بیان این که این محفل با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری خراسان شمالی و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان برای پاسداشت و نکوداشت مجاهدت ها و ایثارگری ها و فداکاری های بانوان شهیده و گام برداشتن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف شکل گیری این رویداد ادبی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل