اردن هتک حرمت صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد


اردن هتک حرمت صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه اردن در بیانیه ای حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی را محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواست جلوی هتک حرمت های این رژیم را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «معا»، 230 نفر از شهرک نشینان روز یکشنبه (10 اسفند ماه) با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی در عید «پوریم» به مسجدالاقصی حمله کردند.

شهرک نشینان از سمت باب المغاربه در قالب گروه های متوالی به مسجدالاقصی حمله کردند و یک گروه از آنها درباره معبد موهوم سلیمان توضیحانی ارائه دادند و پس از انجام آیین تلمودی از سمت باب السلسله خارج شدند.

گروهی از شهرک نشینان نیز در ورودی های مسجدالاقصی در باب قطانین به پایکوبی پرداختند.

در همین راستا، ضیف الله فایز، سخنگوی وزارت امور خارجه و مهاجرین اردن نیز در بیانیه ای حمله شهرک نشینان را به مسجدالاقصی محکوم کرد.

وزارت امور خارجه اردن گفت: ادامه هتک حرمت های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی که با اجازه پلیس این رژیم صورت می گیرد، هتک حرمت آشکار به قوانین تاریخی و بین المللی محسوب می شود.

فایز تاکید کرد: مسجدالاقصی با تمام مساحت خود به مسلمانان اختصاص دارد و اردن و اداره اوقاف قدس مسئول قانونی حفاظت از مسجدالاقصی هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اردن از مقامات صهیونیستی خواست هتک حرمت های خود به مسجدالاقصی را متوقف کرده و به وضع قانونی و تاریخی این مسجد و مسئولان اداره اوقاف قدس احترام بگذارند.

وی از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت خود در فشار وارد کردن بر رژیم صهیونیستی عمل کند و جلوی هتک حرمت های این رژیم را بگیرد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟