اختتامیه نخستین جشنواره عکس و فیلم های 100 ثانیه ای افراد دارای معلولیت در کرمان برگزار شد


اختتامیه نخستین جشنواره عکس و فیلم های 100 ثانیه ای افراد دارای معلولیت در کرمان برگزار شد

نخستین جشنواره عکس و فیلم های 100 ثانیه ای افراد دارای معلولیت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس و فیلم های 100 ثانیه ای ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد.

"عباس صادق زاده" مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با تقدیر از حضور فعالانه جمع کثیری از افراد دارای معلولیت در این جشنواره گفت: ایجاد ارتباط موثر افراد دارای معلولیت با جامعه از اصول اصلی و ابتدایی توانمند سازی آنهاست و به همین دلیل استفاده از ابزار هنر با بهره گیری از امکانات وسیع فضای مجازی از موثر ترین شیوه های بیان مشکلات و نقطه نظرات آنان پیرامون مسائل مختلف مرتبط با خویش است.

وی با اشاره به اینکه جای خالی چنین برنامه ای در میان برنامه های مختلف بهزیستی بسیار خالی بود اظهار کرد: پیوند پایدار و موثر جامعه هدف بهزیستی به ویژه افراد دارای معلولیت با جامعه از طریق توانمندسازی آنان با استفاده از ابزار هنر از ارزشمند ترین شیوه های بازتوانی و توانمند سازی است.

صادق زاده تصریح کرد: حمایت فعال ومسئولانه هنرمندان و همه کسانی که به نوعی در تحقق ورود موفق افراد دارای معلولیت به این حوزه دخیل بوده اند بسیار ارزشمند و ماندگار است و به همین دلیل برآنیم تا با استفاده از تجارب به دست آمده از برگزاری این جشنواره و رفع نواقص آن، جشنواره عکس و فیلم ویژه افراد دارای معلولیت در سال های آتی در قالب جشنواره کشوری برگزار شده و بدین طریق بستری مناسب برای همه افراد دارای معلولیت در سطح کشور فراهم آوریم .

وی با اشاره به کیفیت خوب آثار منتخب بیان کرد: با نگاهی به آثار برگزیده شده که تماما توسط افراد دارای معلولیت تولید شده، درمی یابیم که استعداد های بالقوه فراوانی در میان این افراد وجود دارد و اگر مدیران ارشد استان زمینه شکوفایی این استعداد ها را فراهم نمایند می توان شاهد تولید آثار فاخری توسط این عزیزان باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امدادرسانی در جنوب استان کرمان تداوم دارد