ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری خودرو در همدان افزایش یافت


ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری خودرو در همدان افزایش یافت

همدان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ساعت کاری مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر استان با توجه به افزایش شمار مراجعات رانندگان افزایش یافت.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این تا ساعت ۱۴ مراکز شماره گذاری خدمات ارایه می کردند که هم اینک با سه ساعت افزایش به ساعت ۱۷ رسیده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر به مراکز شماره گذاری خودرو در همدان مراجعه می کنند اضافه کرد: نوبت دهی به مراجعه کنندگان همچنان اینترنتی بوده و خدمات گیرندگان باید در ساعت تعیین شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: پنج نوع خدمت در مراکز شماره گذاری شامل فک و رهن پلاک، تعویض پلاک، ثبت مشخصات فنی خودرو، بازدید و تغییر مشخصات خودرو صورت می گیرد.

سرهنگ فکری اضافه کرد: خدمات ارایه شده در مرکز شماره گذاری پیوسته یعنی شامل ارائه مدارک، دریافت قبض و پرداخت هزینه، بازدید و تایید بود و نمی توان بین آنها تفکیک ایجاد کرد با این وجود برای پیشگیری از ازدحام مراجعه کنندگان همه اصول و شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی رعایت شده است.

وی در ادامه از افزایش آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز خبر داد و گفت: پیش از این در نوبت صبح سه مرحله آزمون کتبی آیین نامه برگزار می شد که هم اینک علاوه بر این یک مرحله دیگر در نوبت عصر آزمون برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022