معرفی نمایشگاه‌های هنری مشهد در هفته دوم اسفند


معرفی نمایشگاه‌های هنری مشهد در هفته دوم اسفند

نگارخانه‌های مشهد این هفته میزبان اولین نمایشگاه عکاسی پلتفرم کیوریتوریال روند به همراه نمایشگاه‌های هنری دیگری همچون نقاشی روی شیشه، صنایع دستی و اکسسوری، چاپ دستی و نقاشی است.

در هفته دوم اسفندماه در ۶ نگارخانه مشهد آثار نقاشی روی شیشه، عکاسی، صنایع دستی و اکسسوری، چاپ دستی و نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار در نمایشگاه‌های «تمثال»، زیورآلات دست‌ساز، «ایران سرای امید»، «حال خوش دستفروشی ۱۲»، «روایت پنهان» و « رنگ شیشه‌های بهاری» به نمایش گذاشته می‌شوند که در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

«رنگ‌شیشه‌های بهاری» در نگارخانه پاتوق هنر

نمایشگاه آثار نقاشی روی شیشه رویا رستات به همراه مهدیه احمدی و الهام قربانی، هنرجویان این هنرمند، از روز ۱۴ اسفند در نگارخانه «پاتوق هنر»، واقع در فلسطین ۳ افتتاح خواهد شد و برگزاری آن تا ۱۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ است. این نمایشگاه در روز ۱۵ اسفندماه، ساعت ۱۷ همراه با ورکشاپ ویترای برگزار خواهد شد.

«روایت پنهان» در نگارخانه روند

اولین نمایشگاه عکاسی پلتفرم کیوریتوریال روند از روز ۸ اسفند در نگارخانه روند، واقع در خیابان خیام افتتاح شده و تا ۱۳ اسفندماه ادامه دارد. زمان بازدید از لین نمایشگاه ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«حال خوش دستفروشی ۱۲» در نگارخانه سمرقند

نمایشگاه گروهی صنایع دستی و اکسسوری شامل آثاری از هنرمندان زینب معینی، حانیه مانی، مینا بافکر، زهرا غیور، مرضیه فیضی، ملیکا مطیعی، نسرین قادری، سروش کوشان‌فر، اکرامی، کاظم دارابی، سپیده آرین، لعیا بابارضا، ریحانه جودوی، آرزو چشک، فهیمه هاشمی‌نیا، سورین کریمی، مانا محمودی، مهدی محمدی شمس‌آبادی، مرجان عباسیان، فاطمه حیدری، زهرا بی‌پروا، فرحانه مانی و نسرین جویا است که با عنوان «حال خوش دستفروشی ۱۲» از روز ۸ اسفند در نگارخانه سمرقند، واقع در سیدرضی ۹ افتتاح شده و تا ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ است.

«ایران سرای امید» در نگارخانه آسمان

نمایشگاه گروهی چاپ دستی آثاری از رباب آبیاری، حوریه اسکندری‌فرد، افسانه براتی‌فر، سجاد براتی، لیلا تنها، الهه جوادی، فائزه حسن‌زاده، فرناز حمیدی‌مقدم، امیرحسین رحمانی، رکسانه روحانی، هانیه رحیمی، حنانه زردکانلو، زهرا ستاری، سمانه طوسی، المیرا غلامی‌مقدم، یگانه غلامی، فخری غفوری، مبینا قاسمی، پونه قائمی، پانیذ قائمی، بیتا قدوسی، اسما کاظمی، هانیه کریمی، اعظم لطیف‌زاده، مهناز محمودزاده وزیری، مهدیه مسکین‌نواز، معصومه مقدم، غزل معاونی، فاطمه نامنی، سمیرا هنری‌نژاد و فاطمه سادات هوشیار امامی از ۸ اسفندماه در نگارخانه آسمان، واقع در وکیل‌آباد ۳۸ افتتاح شده و تا ۱۳ اسفندماه نیز ادامه دارد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

نمایشگاه زیورآلات دست‌ساز در نگارخانه حامی

نمایشگاه زیورآلات دست‌ساز آناهیتا یاراحمدی از ۱۲ الی ۱۴ اسفندماه در نگارخانه حامی، واقع در لادن ۷ برگزار خواهد شد. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«تمثال» در نگارخانه آذرنور

نمایشگاه آثار نقاشی هستی انجام‌روز با عنوان «تمثال» از ۹ اسفند در نگارخانه آذرنور، واقع در خیابان راهنمایی ۱۰ افتتاح شده و تا روز ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها باید با رعایت کامل‌ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شوند. رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها در فضای نگارخانه الزامی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری