سه طرح برق‌رسانی با 36.5میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری شد


سه طرح برق‌رسانی با 36.5میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری شد

تبریز - ایرنا - در هفته چهل و سوم پویش مردمی هر هفته - الف - ب - ایران، سه طرح شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با 36.5 میلیارد تومان هزینه‌کرد با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مرند یک، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت فارفار مرند و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت گلستان تبریز را سه طرح افتتاح شده این شرکت بیان کرد.

افشین روشن میلانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها در مرند، میزان سرمایه‌گذاری برای احداث و راه اندازی را ۳۶.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ظرفیت پست های مرند یک از ۲۵ مگاولت آمپر به ۴۰، فارفار مرند از ۱۲.۵ مگاولت آمپر به ۲۵ و مجموع ظرفیت پست گلستان تبریز نیز از ۸۰ مگاولت آمپر به ۱۰۰ مگاولت آمپر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان افزایش تقاضای بار، بارگیری بهینه از ظرفیت ترانس ها به ویژه در زمان پیک بار، کاهش افت ولتاژ مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و نوسازی ترانس‌های این پست ها را از جمله اهداف شرکت در احداث و راه‌اندازی آنها قلمداد کرد.

سه طرح برق‌رسانی با 36.5میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری شد مدیران عامل برق منطقه ای آذربایجان و شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز گفت: امروز ۸۳۶ طرح در قالب هشت طرح بزرگ با مجموع ۱۴۸.۵ میلیارد تومان به بهره بردای می رسد.

اکبر فرج نیا اظهار کرد: برق رسانی به هشت روستا در شهرستان های اهر، مرند، ورزقان، بستان آباد و هوراند از جمله این طرح ها است که با مجموع ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، در این مراسم، ده‌ها طرح آب و برق در استان‌های همدان، کرمانشاه، گیلان، فارس و آذربایجان شرقی با مجموع ۵۸۳ میلیارد تومان با دستور اردکانیان وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی