هدفم از حضور در انتخابات پایان دادن به دور بسته مدیریتی است


هدفم از حضور در انتخابات پایان دادن به دور بسته مدیریتی است

تهران- ایرنا- فعال سیاسی که به تازگی برای حضور در انتخابات 28 خرداد 1400 اعلام آمادگی کرده است، هدف از این کار را پایان دادن به دور بسته مدیریتی عنوان کرد.

حسن الله‌وردی که روز گذشته برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه تحول گرایان ولایی اعلام نامزدی کرد امروز- سه‌شنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره علت حضورش در انتخابات، گفت: با توجه به وضعیت کنونی کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، باشکوه برگزار کردن انتخابات سیلی محکمی بر استکبار می‌زند. هدف ما از حضور در انتخابات، گرم کردن تنور انتخابات و اطاعت از اوامر رهبر انقلاب اسلامی است چرا که ایشان بر مشارکت و همدلی در انتخابات تاکید فراوانی داشتند.

این فعال سیاسی خود را اصولگرا توصیف کرد و یادآور شد: «البته من نه از آن دسته از اصولگرایان خشک بلکه از اصولگرایان تحول‌خواه هستم.» همه نیروهای ایثارگر، غدیریان و حتی مجمع پیروان ولایت فقیه و حزب اسلامی رفاه که ریاست آن را بر عهده دارم، بحث‌مان وحدت و غدیری است که برگرفته از نظرات امام علی (ع) بوده چرا که به غدیر ولایت اعتقاد داریم.

الله‌وردی با بیان اینکه اهمیتی به تایید یا رد صلاحیت خود نمی‌دهد، افزود: ما غدیریان توجهی به اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم، اگر چه برخی مواقع در این دو جریان فرصت‌طلبی وجود دارد.

دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران افزود: تحلیل و تفسیر ما این است که باید به دور بسته مدیریت پایان داده شود. حماسه‌ای را هم که ما امروز کلید می‌زنیم و پیگیر آن هستیم این است که داستان انتخابات را به این عرصه ببریم که نیروهای جدید وارد عرصه شوند تا به اختلاف دیدگاه‌ها پایان داده شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !