توقف خیبر خرم‌آباد مقابل خوشه طلایی ساوه


توقف خیبر خرم‌آباد مقابل خوشه طلایی ساوه

خرم‌آباد - ایرنا - تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز سه ‌شنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل خوشه طلایی ساوه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایرنا دیدار خیبر خرم‌آباد و خوشه طلایی ساوه از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در پایان این رقابت تیم فوتبال خیبر با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

علیرضا محمودی بازیکن خوشه طلایی ساوه در دقیقه ۴۹ با گل به خودی خیبر را پیش انداخت و در دقیقه ۸۱ حسن مرادی فر گل تساوی خوشه را به ثمر رساند.

محمد ضیایی، جواد نصیر، امیر حسین غلامی، احمد زارعی، احمد نصیر، یزدان کاکاوندی(حمدالله ابدام)، بهرام احمدی، عارف رستمی، محمد مهدی سرداری، هادی اکرمی (مهران احمدی) و محمود یگانه یاران عبدالله ویسی در تیم خیبر بودند.

همچنین در تیم خوشه طلایی ساوه پوریا غلامی، حسن مرادی فر، علی مغتمیان، سجاد اژدر، حسین فاضلی، محمدرضا خزایی، عباس یحیی بیگی، فرشید پاداش، علیرضا محمودی(احسان پور شیخ علی)، ابوطالب قنبری زاده (حسین دوستدار) و رضا معقولی (کامبیز دهقانی) با مربیگری وحید بیاتلو به میدان رفتند.

خیبر خرم‌آباد از ۱۵ بازی ابتدای فصل، سه برد، پنج باخت، هفت تساوی، ۱۳ گل زده و ۱۴ گل خورده دارد و تا پیش از بازی امروز با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟