شورای پیام گذاران سلامت قم برگزار شد


شورای پیام گذاران سلامت قم برگزار شد

شورای پیام گذاران سلامت استان قم با حضور فعالان دستگاه های مختلف استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

شورای پیام گذاران سلامت استان قم، امروز با حضور دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیران و فعالان دستگاه های مختلف استان با هدف هماهنگی جهت شبکه سازی نظام سلامت و آموزش بخش های مختلف استان در سالن امیرالمومنین(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد نامداری دبیر اجرایی شورا با اشاره به اهداف برگزاری این شورا گفت: هدف از این برنامه، ایجاد شبکه ای از فعالان اثرگذار در عرصه سلامت در بخش های مختلف استان است. می توان با شبکه سازی و اجرای برنامه های مختلف آمایشی و آموزشی زمینه ساز توسعه سلامت در استان شد.

در ادامه دکتر محمد رضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به خدمات ارزشمند کادردرمانی در استان بیان کرد: از روی که در اولین لحظات کشف موارد ابتلای به کووید 19 مراتب را به استحضار عموم رساندیم یک لحظه نیز از تلاش برای ریشه کنی این بیماری غافل نبودیم. از درمان های اولیه تا شبکه سازی کنترل شعله های بیماری و بیماریابی امروز، هر فعالیتی که انجام شده در راستای کاهش آسیب های مرتبط به این بیماری در سطح عمومی است.

در ادامه دو تن از کارشناسان مرکز سلامت استان و کارشناس روان شناسی علوم پزشکی به ذکر مواردی در خصوص شیوه های مقابله با این بیماری و راه های ایجاد نظام شبکه های در حل مشکلات مرتبط پرداختند.

گفتنی است در ادامه ولی الله صمدی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به تشریح و معرفی بخش های مختلف درمانی و مراقبتی استان قم پرداخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج