ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است


ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد انتخابات استان به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.

«احد جمالی» روز چهارشنبه، 13 اسفندماه در همایش بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات باید در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با شان و جایگاه نظامی اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه مجریان در انتخابات پیش‌رو نباید جانبدارانه عمل کنند، اظهارکرد: مجریان انتخابات براساس قانون و عدالت و بنابر اصل بی‌طرفی عمل کنند، ستاد انتخابات استان به عنوان یک تیم عمل کننده و سیستمی به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بخشداران در انتخابات ادوار مختلف خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته به ویژه انتخابات اخیرا به عنوان استان شاخص معرفی شدیم که این انتخاب حامل اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان و مجریان انتخابات و همراهی مردم بوده است.

جمالی رعایت عدالت را اولویت اصلی در انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: الگوی ما در این خصوص امام علی(ع) است و به دنبال عدالت علوی در انتخابات هستیم.

وی انتخابات را اولویت اصلی وزارت کشور دانست و ادامه داد: آموزش بخشداران، فرمانداران و مجریان انتخابات در دستور کار است که اموزش‌ها نیز آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته احصاء شود، عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته شناسایی شود، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود تا انتخاباتی هوشمندانه و عاری از هرگونه خطا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، جمالی با بیان اینکه مدیریت هنر مردم‌داری است، بیان کرد: خوش‌روزی با مردم، کسب اعتماد و رضایت مندی و سلامت انتخابات مدنظر قرار گیرد. دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، آبرومند و با حضور حداکثری مردم هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی