توسعه مناطق محروم از رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است


توسعه مناطق محروم از رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مهاباد- ایرنا- فرماندار مهاباد گفت: توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در راستای حفظ شان و منزلت مردم از رویکردهای اساسی و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که تا حدود زیادی نتیجه بخش بوده است.

عارف خدرلو روز چهارشنبه در جلسه معارفه معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری و بخشداری‌های مهاباد افزود: تلاش برای ارایه خدمات بهتر به مردم در راستای رفاه بیشتر و کسب رضایت آنان در شرایط سخت اقتصادی فعلی در اولویت کاری همه مسوولان به ویژه بخشداران قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید خدمات شایانی در توسعه زیرساخت های رفاهی در مناطق محروم داشته و در بخش های همچون گازرسانی، بهداشت و آب شرب طی ۲ دوره اخیر انقلاب بزرگی در مناطق روستایی مهاباد رخ داده است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی با آمریکا و از طرفی بیماری کرونا قرار دارد، گفت: بسیاری از کشورهای توسعه یافته فوت روزانه ۲ هزار نفر در ایام پیک کرونا را برای کشور ما پیش بینی کرده بودند که با توجه به برنامه ریزی مدون و توجه به زیرساخت های بهداشتی هرگز این امر محقق نشد و هم اکنون مقابله خوبی با این ویروس شده است.

خدرلو با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده هم اظهار داشت: قانونمداری، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و صیانت از آرای مردم از اصلی ترین رویکرد فرمانداری در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی بر حفظ و صیانت از آرای مردم تاکید کرد و گفت: برابر مصوبات ابلاغی از سوی وزارت کشور و براساس قانون همه کسانی که به عنوان داوطلبان انتخابات ثبت نام می‌کنند برای همه روسای ادارات یکسان هستند.

وی اضافه کرد: تلاش بر این است که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، سالم و قانونمند و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

در ادامه جلسه هر یک از بخشداران بخش مرکزی و خلیفان مهاباد به ارایه گزارش عملکرد دوره فعالیت خود پرداختند.

در پایان جلسه نیز سلیمان پاکزاد به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مهاباد، علی بیژن فر به عنوان بخشدار بخش مرکزی و محمدامین صبوری هم به عنوان بخشدار بخش خلیفان مهاباد معرفی شدند.

توسعه مناطق محروم از رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و ۱۹۲ روستا در قالب ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات