ششمین جشنواره ققنوس البرز به کار خود پایان داد


ششمین جشنواره ققنوس البرز به کار خود پایان داد

کرج- ایرنا- ششمین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس البرز عصر چهارشنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

فرمانده امام حسن مجتبی(ع) البرز در این مراسم با اشاره به اینکه هنر امروز تبدیل به یک ابزار شده است، گفت: به جز منویات داخلی که هنر برای انسان ها می تواند در برداشته باشد، تبدیل به یک ابزار در دست استکبار شده است.

سردار سید یوسف مولایی افزود: واقعیت این است که کشورها به دنبال این هستند تا با استفاده از ابزار هنر برای خود یک ارزش ایجاد و آن را توسعه بدهند.

وی ادامه داد: در واقع با هنر می خواهند نشان دهند که چه کسی خوب و چه کسی بد است، به گونه ای که قربانی کردن یک گوسفند را در ایران با زبان فیلم یک مساله بد جلوه می دهند اما هزاران نفر را در نقاط مختلف دنیا از جمله یمن و سوریه به قتل می رسانند اما به هیچ وجه مساله مهمی نیست.

مولایی اظهار داشت: در چنین شرایطی ما نیز که فرهنگ مام برگرفته از خون شهدا است ما نیز باید به دنبال اصالت باشیم تا با کمک اصالت هنر لطافت ملت ایران و ایثارشان را نشان بدهیم.

۸۰۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی در بخش های هنری، تجسمی، ادبیات، هنرهای نمایشی، ادبیات نمایشی، پژوهش های هنری و موسیقی ارسال شده بود که از این تعداد ۲۳ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

همچنین ۱۵ نفر در بخش ویژه جشنواره تحت عنوان سردار دلها برگزیده شدند.

آثار برگزیده با هدف شرکت در مرحله کشوری به سازمان بسیج دانشجویی کشور ارسال شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات