حضور نامزدها با مقبولیت مردمی شور انتخابات را بیشتر می‌کند


حضور نامزدها با مقبولیت مردمی شور انتخابات را بیشتر می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نامزدها از طیف‌های مختلف که صداقت و دلسوزی آنان در سال‌های گذشته و مسوولیت‌های پیشین به اثبات رسیده باشد، نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400 دارد.

رضا آریان‌پور پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کشورهای استعمارگر، دشمنان خارجی، معاندان و منافقان توطئه‌گر همواره نظاره‌گر تعامل ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و می‌خواهند ببنند تحریم‌های چند سال اخیر، باعث دلسردی مردم نسبت به نظام و مصالح کشور شده است یا خیر؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، منتظر مشارکت پایین مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستند اما مردم ایران ثابت کرده‌اند هیچگاه نظام را تنها نگذاشته و همانند همیشه حضور پرشوری پای صندوق‌های اخذ رای خواهند داشت.

آریان‌پور گفت: نمایندگان مجلس، مسوولان نظام، دولتمردان و سیاستمداران باید با گفتار و رفتار خود باعث تقویت روحیه امید در مردم شوند که به یقین نتیجه آن امیدواری مردم به آینده نظام و کشور خواهد بود.

وی روزهای باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را حساس دانست و افزود: در این مدت مسوولان باید از هر گونه گفتار تنش‌زا، رفتار تفرقه آمیز و برخورد انحصار طلبانه و با خودکامگی پرهیز کنند.

نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با به میدان آمدن نامزدهایی با سوابق روشن مدیریتی که مردم آنان را دوست دارند و در تصدی‌های قبلی خود ثابت کردند دلسوز مردم و نظام هستند، تنور انتخابات ریاست جمهوری گرم شود و با روی کار آمدن دولت مردمی و جوان انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب و عموم مردم، مسیر حل مشکلات کشور تداوم یابد.

آریان‌پور بیان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ دنیا متوجه خواهد شد که ملت ایران با وجود همه سختی‌هایی که به دلیل تحریم‌های ظالمانه تحمل کرده‌اند، همچنان پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌ و دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با نخستین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ حضور پُرشور مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و در درجه بعد انتخاب صحیح و اصلح را باعث تضمین آینده کشور خواندند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نادری سرلیست «جام» در دوردوم انتخابات شد