10 موزه خراسان‌جنوبی به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز شدند


10 موزه خراسان‌جنوبی به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان‌جنوبی از اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در 10 موزه استان خبر داد.

حسن رمضانی، امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: این ۱۰ موزه شامل ۳ موزه باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند، ۳ موزه شهرستان قاین و موزه‌های مردم‌شناسی شهرستان‌های نهبندان، فردوس، سرایان و طبس است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و مشکلات ایجاد شده براثر همه‌گیری ویروس کرونا، به‌منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام و شیوع چرخه بیماری، لزوم استفاده از فروش بلیت غیرحضوری و اینترنتی بسیار محسوس است در همین راستا این طرح انجام شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی یادآورشد: استفاده از ابزارهای نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار این اداره کل قرار دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی بلیت اماکن فرهنگی‌تاریخی به آدرسbilit.tafrihati.com و همچنین برنامه اندروید تلفن همراه تاپ، سایت TOP.ir و برای گوشی‌های تلفن با سیستم عامل IOS و سایت اداره‌کل استان به نشانی www.skchto.com برای تهیه بلیت، اقدام کنند.»

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...