افزون بر 300 کانال با محتوی فرهنگی و دینی در شبکه شاد تشکیل شد


افزون بر 300 کانال با محتوی فرهنگی و دینی در شبکه شاد تشکیل شد

رشت - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: افزون بر 300 کانال با محتوی فرهنگی و دینی در شبکه شاد تشکیل و فعال شده است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، محسن حاجی میرزایی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان افزود : امروز در سایه تلاش های انجام شده برای عدم توقف آموزش فرزندان این مرز و بوم شبکه شاد محیطی امن برای تبادل اطلاعات و آموزش هاست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی در هیچ شرایطی از آموزش دور نماند، اضافه کرد: در کنار بستر شبکه شاد برای دانش آموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تلاش شده تا تمامی آنها از راه های دیگری شامل تلویزیون، رادیو و بسته های آموزشی تحت آموزش کامل قرار گیرند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هدف آن است که دانش آموزان با کیفیت یاد بگیرند و از آموزش بازنمانند از اینرو به مدیران گفته ام که محرومیت از اینترنت و ابزار هوشمند به معنی محرومیت از آموزش نیست، همه باید آموزش را فرا گیرند و در این ارتباط مراقبت های لازم نیز صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار در سخنانی با قدردانی فراوان از زحمات معلمان در ایام کرونا گفت : نظام آموزشی ما اعم از مدارس و دانشگاه ها و نیز حوزه های علمیه با وجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه پیش از کرونا نیز معلمان در روستاهای دوردست و صعب العبور برای تدریس به دانش آموزان حضور می یافتند، خاطر نشان کرد: اکنون که این شرایط فراهم نیست باید از سایر روش های و زمینه ها برای آموزش استفاده کرد.

وی عدم رویت استاد و معلم را از چالش های آموزش مجازی عنوان و ذکر کرد : هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.

آیت الله فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی ساز و کارهای لازم برای تربیت دانست و اضافه کرد: نیاز است برای تربیت کودکان در مهدکودک ها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شود.

استان گیلان دارای ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)