6 میلیارد ریال کمک خیران در جشن نیکوکاری صومعه سرا جمع آوری شد


6 میلیارد ریال کمک خیران در جشن نیکوکاری صومعه سرا جمع آوری شد

رشت- ایرنا _ رییس کمیته امداد صومعه سرا گفت: تاکنون 65 میلیارد ریال برای کمک به محرومین توسط خیرین، شوراها و دهیاران روستا و اعضای شورای زکات جمع آوری شده است.

محمد ملک دوست در بازدید از ایستگاه جشن نیکوکاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیکوکاران صومعه سرا سال گذشته ۴۵۰میلیون تومان به محرومان کمک کرده بودند که کمک های جمع آوری شده در بین محرومان روستاهای شهرستان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۰دانش آموز و ۱۲۰دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند افزود: امسال دو ایستگاه در صومعه سرا و بازار جمعه بصورت نمادین دایر شده است و بیشتر برای جمع آوری کمک برای محرومین و دانش آموزان صومعه سرا از فضای مجازی بهره گرفته ایم.

وی در ادامه افزود: خیرین برای مشارکت می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۸۳۲ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۸۲۷۶۹ به حساب مشارکت های کمیته امداد صومعه سرا واریز کنند .
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تامین هزینه های تحصیلی برای محرومان با توجه به تامین موبایل و تبلت افزایش یافته است و از رسانه ها می خواهیم در جذب کمک های مردمی برای دانش آموزان محروم ما را یاری کنند .

فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در این مراسم گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز همزمان با سالگرد تأسیس کمیته امداد و نیز آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند همزمان با کشور در سطح شهرستان صومعه سرا ادامه دارد.
سید جلال سید محمدی با اشاره به اینکه خیران در سال گذشته در این جشن یک میلیارد ریال فقط کمک غیر نقدی کرده اند افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای جذب کمک خیران یک اقدام خوب محسوب شده و باید تداوم یابد.
وی با اشاره به همکاری بسیج، آموزش وپرورش، مساجد و دیگر سازمان ها در برگزاری جشن نیکوکاری، ابراز امیدواری کرد، در آستانه سال نو با مشارکت مردم نوعدوست و خیران شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و هفت هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل