بیش از 30 باشگاه بدنسازی قزوین بر اثر کرونا تعطیل شدند


بیش از 30 باشگاه بدنسازی قزوین بر اثر کرونا تعطیل شدند

قزوین - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: بر اثر شیوع کرونا بالغ بر 30 باشگاه بدنسازی در سطح استان تعطیل شدند و خسارت‌های زیادی به این رشته ورزشی وارد آمد.

به گزارش ایرنا، آفشید خوشنویس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ورزشی استان قزوین، افزود:حدود ۲۸۰ باشگاه بدنسازی قبل از شیوع کرونا در استان فعالیت داشتند که بر اثر شیوع کویید ۱۹ خسارت زیادی به این باشگاه‌ها وارد شد.
وی افزود: تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده برای این باشگاه‌ها پاسخگوی خسارات نیست و باید حمایت بیشتری از باشگاه‌ها صورت گیرد.
این مسوول ورزشی گفت: امسال به دنبال شیوع کرونا بدترین سال ورزشی برای این هیات رقم خورد و احساس می‌کنیم پنج سال به عقب رفتیم.
وی افزود: به رغم مشکلات و چالش‌های پیش آمده، در سال آینده، آموزش در اولویت هیات قرار دارد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
خوشنویس گفت: در این راستا مجوز برگزاری دوره داوری درجه سه پرورش اندام را از فدراسیون دریافت کرده‌ایم و کلاس‌های حضوری آن را از سال آینده برگزار می‌کنیم و امیدواریم با تعامل رسانه‌ها بتوانیم برنامه‌های هیات را به اطلاع مردم برسانیم.
وی اضافه کرد: همچنین احداث خانه بدنسازی استان در برنامه‌های هیات قرار دارد که در صورت تامین منابع و زمین از محل خیران و دولت برای ساخت آن اقدام خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر