مسؤولان حضور جهادی برای خدمت به زلزله زدگان سی سخت داشته باشند 


مسؤولان حضور جهادی برای خدمت به زلزله زدگان سی سخت داشته باشند 

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت:  مردم سی سخت نجیب، آبرومند و قابل تکریم هستند و باید مسؤولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور جهادی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان این شهر داشته باشند. 

به گزارش ایرنا، ححت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: زلزله سی سخت تلفات جانی نداشت اما موجب بروز خسارت هایی به ساختمان ها، ابنیه، باغ ها و تأسیسات این شهر شد.

وی افزود: مصدومان زلزله سی سخت در حال بهبودی هستند و در این حادثه حس نوعدوستی و کمک های مردمی به نحو مطلوبی متجلی شد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دستگاه های اجرایی، گروه های بسیجی، جهادی و امدادی کهگیلویه و بویراحمد از همان لحظات اولیه وقوع این حادثه وارد عرصه خدمت رسانی شدند و این مدل کمک رسانی و مشارکت خودجوش قشرهای مختلف مردم در هیچ نظام سیاسی دیگری وجود ندارد.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: ساخت منزل مسکونی دغدغه اصلی مردم زلزله زده شهر سی سخت با توجه به سرمای هوا است.

وی ابراز داشت: ساخت واحدهای مسکونی برای مردم زلزله زده شهر سی سخت همراه با رعایت کامل اصول فنی و مهندسی باشد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: کرونا در یک سال گذشته موجب جان باختن انسان های زیادی در دنیا و ایران شده و این ویروس زمانی افراد مسن را مورد تهدید قرار می داد اما به تازگی کودکان و نوجوانان نیز از این بیماری ایمن نیستند.

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: مسؤولان اجرایی، نهادهای دولتی، گروه های بسیجی و جهادی، پزشکان، پرستاران و متخصصان عفونی و ریوی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در حال تلاش و مجاهدت برای مقابله با کووید ۱۹ و خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: ثمره این تلاش ها، مجاهدت ها، اقدام ها و فعالیت های ارزنده تولید واکسن بومی کرونا بوده است.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: همگان وظیفه دارند برای مقابله بهتر با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع روزافزون آن نکات بهداشتی را رعایت و فاصله گذاری اجتماعی را حفظ کنند.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان گردشگرپذیر بوده و باید در مبادی ورودی و خروجی آن نیز تدابیر لازم برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اندیشیده شود.

وی ابراز داشت: شیوع بیماری کرونا موجب از بین رفتن برخی مشاغل، ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم، سختی معیشت و افزایش قیمت ها شده و در چنین شرایطی نیز همگان موظفند در حد توان به آنها کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام