نخستین دور رقابت‌های ووشو مهاجران سیستان و بلوچستان برگزار شد


نخستین دور رقابت‌های ووشو مهاجران سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان- ایرنا- رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دور رقابت‌های ووشو مهاجران استان گرامیداشت شهدای «دره پنج شیر احمدشاه مسعود» در زاهدان برگزار شد.

عباس شیبک روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کمک به وحدت بیشتر و ورزش قهرمانی کشور دوست و برادر افغانستان از اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌های ورزشی بود.
وی با بیان اینکه۹۰ ووشوکار در این دوره از رقابت‌ها که با همکاری تربیت‌بدنی، سپاه سلمان و شورای عالی ورزش مهاجران برگزار شد شرکت داشتند افزود: در پایان تیم «تک ستاره» افغانستان، «تک رزم» سیستان و بلوچستان و باشگاه «کسرا» زاهدان به ترتیب موفق به کسب عناوین نخست تا سوم این دوره از رقابت‌های ووشو شدند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های استان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد افزون‌بر یکهزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری