روغن جامد در سبد مصرفی خانوارهای آذربایجان‌غربی پیش‌بینی نشده است


روغن جامد در سبد مصرفی خانوارهای آذربایجان‌غربی پیش‌بینی نشده است

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های معین توزیع روغن در استان، روغن جامد را در سبد مصرفی خانوار مردم پیش بینی نکرده است.

غلامرضا بابایی روز شنبه در گقت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار فیلم هجوم مردم برای خرید روغن نباتی در ارومیه افزود: متاسفانه این فیلم در انبار یکی از فروشگاههای زنجیره ای این شهر گرفته شده و انتشار آن، شیطنت عده ای از افراد بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های معین تامین کننده روغن نباتی مورد نیاز استان، روغن جامد در حد نیاز مصارف صنفی، صنعتی و خانوار را توزیع نمی‌کنند، اظهار داشت: به همین خاطر اختلاف قیمت بازار و مصوب حین توزیع، موجب وجود صف بین متقاضیان می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات در راستای تامین روغن مورد نیاز در استان، استفاده از روغن جامد در شهرستان های جنوبی استان است که میزان مصرف را بالا می برد.

بابایی اضافه کرد: در حال حاضر روغن نباتی مایع و سرخ کردنی مورد نیاز خانوار به صورت خوراکی و سرخ کردنی در سطح تمامی فروشگاههای زنجیره ای آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین مباشران تامین کننده روغن نباتی، به کارخانه های معین استان معرفی شده اند تا روغن مورد نیاز مصارف مختلف را به میزان نیاز تامین کنند.

وی گفت: در زمان توزیع، ضمن هماهنگی با فرمانداران، بازرسان مقیم در سطح عرضه حضور مستمر دارند تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تخلفی در سطح عرضه صورت نگیرد.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته فیلمی از هجوم برخی از شهروندان به انبار یکی از فروشگاه های توزیع روغن در ارومیه منتشر شد.

طی هفته های اخیر، کمبود روغن به یکی از دغدغه های شهروندان ارومیه ای و آذربایجان غربی تبدیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه