غرس نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان سمنان


غرس نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان سمنان

در آستانه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درختکاری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس بیمارستان کوثر سمنان دکتر معماریان به پاس زحمات کادر درمان و شهدای سلامت در محوطه بیمارستان کوثر غرس نهال انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جعفر مرادی حقیقی با اشاره به روز درختکاری گفت: مقرر شد به تعداد شهدای مدافع سلامت استان سمنان که ایثارگران عرصه مواجهه با بیماری کرونا بودند، چند اصله درخت در محوطه بیمارستان‌های کوثر سمنان کاشته شود.
وی کاشت نهال به یاد شهدا را احیاکننده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: این نهال‌ها یادآور نام شهدای سلامت استان خواهد بود و جا دارد تا از تلاش‌های کادر درمان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی سمنان که مجاهدانه برای سلامت مردم در حال تلاش بوده و هستند تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره ازخودگذشتگی‌های کادر بهداشت و درمان در جریان بیماری کرونا، افزود: هدف از کاشت این نهال‌ها، گرامیداشت و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت است.
دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر گسترش و عمومی‌سازی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز، اظهار داشت: منابع طبیعی نظیر جنگل‌ها و مراتع از مصادیق بارز و آشکار نعمت‌های الهی و مواهب خدادادی در استان سمنان هستند بنابراین وظیفه حفظ، احیا و آبادانی این منابع بر عهده آحاد مردم و مسئولین امر است.
دکتر گوهری ادامه داد: سنت حسنه کاشت نهال به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت، باعث سوق دادن نگاه‌ها به سمت فرهنگ ایثار و خدمت به کشور می‌شود و در شرایط فعلی که جامعه در بحث سلامت، وضعیت فوق‌العاده حساسی را می‌گذراند چنین اقداماتی می‌تواند نوعی قدردانی از خادمین مردم در عرصه سلامت و بهداشت باشد.
وی زحمات کادر درمان را چشمگیر و قابل ستایش دانست و گفت: قطعاً همه ما مدیون کادر درمان و مدافعان سلامت و در راس آنها شهدای سلامت هستیم که برای سلامت جامعه به نبرد با یک بیماری ناشناخته رفتند تا سلامت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و به همه آنها درود می‌فرستیم.

46

کد خبر 1492863

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان