دمای هوای همدان از فردا گرم‌تر می‌شود


دمای هوای همدان از فردا گرم‌تر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته شرایط جوی استان پایدار است و دمای هوا از فردا گرم‌تر می‌شود.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اغلب ساعات این هفته، آسمان استان آفتابی است و شرایط معمولی داریم، تصریح کرد: از روز چهارشنبه یک سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و بارش‌هایی به صورت پراکنده اغب نقاط استان را دربرمی‌گیرد.

وی در رابطه با بارش‌های هفته گذشته، توضیح داد: در پایان هفته گذشته بارش‌هایی در استان داشتیم که بیشترین میزان بارش به میزان ۷ میلی متر در گل‌تپه گزارش شده و میزان بارش‌ها در ایستگاه فرودگاه همدان ۲ میلی متر و در ایستگاه دانشگاه بوعلی ۶ میلی متر بوده ‌است.

زاهدی با بیان اینکه در این هفته شرایط آب و هوایی معمولی در استان داریم، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده سرعت وزش باد در استان معمولی است و دمای هوا نیز از فردا به تدریج گرم‌تر خواهد شد.

وی در رابطه با تغییرات دما در همدان، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از منفی ۶ تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است که همدان با منفی ۶ درجه سردترین شهرستان استان بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان مطرح کرد: نهاوند، ملایر، فامنین و قهاوند نیز با ثبت دمای ۱۳ درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان گرم‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده اند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

45 طرح با هزار و 26 میلیارد تومان اعتبار در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد