نوع‌دوستی مصداقی از استغفار است


نوع‌دوستی مصداقی از استغفار است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نوع‌دوستی را مصداق استغفار دانست و گفت: گرفتن دست نیازمندان موجب جلب نظر پروردگار است و در اثر این عنایت چه بسا گناهان انسان بخشیده شده و استغفار محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۱۶ اسفندماه در جلسه ستاد کمک‌های مومنانه با بیان اینکه ویروس کرونا مشکلات عدیده ایجاد و همگان را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: بنابراین همه باید برای رفع آسیب‌های حاصل از این بلیه اقدام کنند.

وی به ماه رجب اشاره و بیان کرد: یکی از اقتضائات این ماه این است که انسان عملی انجام دهد که پروردگار راضی باشد تا از خطاها و گناهان وی درگذرد، به‌علاوه اگر انسان می‌خواهد مستغفر باشد باید بر کارهایش نظر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مصداق استغفار را نوع‌دوستی دانست و یادآور شد: گرفتن دست نیازمندان موجب جلب نظر پروردگار است و در اثر این عنایت چه بسا گناهان انسان بخشیده شده و استغفار محقق می‌شود.

نکونام ۲۳ اسفند را روز مناسبی برای بسیج کمک‌ها در سراسر استان در مرحله سوم کمک‌های مومنانه معرفی کرد و یادآور شد: مردم باید کمک‌ها را احساس کنند اینکه جمعی پشتیبان هستند و به فریاد نیازمندان می‌شتابند، موجب امیدبخشی بوده و اطلاع‌رسانی نیز سبب افزایش روحیه و از بین بردن یاس و ناامیدی است.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی باید مسئله صادرات مدیریت شود، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌شود که زمانی که انبارها پر هستند بیشترین سود عاید دلال‌ها و واسطه‌ها می‌شود در حالی که مردم در مضیقه هستند و باید فرهنگی از تولید به مصرف در کشور حاکم شود.

در ادامه الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از مرزها باز شده و صادرات برخی از کالاها صورت گرفته است، اظهار کرد: این مسئله سبب اخلال در مصرف داخل کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۷۰ تن میوه با قیمت مناسب خریداری و انبار شده است، ستاد تنظیم بازار قیمت را اعلام می‌کند و یک هفته قبل از عید توزیع میوه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری