رونالد کومان: هر نتیجه ای که در دربی مادرید رقم بخورد برای ما مطلوب خواهد بود


رونالد کومان: هر نتیجه ای که در دربی مادرید رقم بخورد برای ما مطلوب خواهد بود

سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا می گوید. 

رونالد کومان از عملکردی که بارسلونا مقابل اوساسونا به نمایش گذاشت می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل BarcaCentre، بارسلونا در دیداری از چارچوب هفته 26 لالیگا توانست اوساسونا را در خانه این تیم شکست دهد تا 56 امتیازی شود تا با خیالی آسوده چشم انتظار مصاف حساس مادریدی ها و از دست دادن امتیاز از طرف حداقل یکی از این دو تیم باشد. رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد عملکر شاگردانش مطالبی را عنوان کرد.

امروز بهترین عملکردمان را به نمایش نگذاشتیم اما در مجموع خوب بودیم و شایستگی کسب 3 امتیاز را داشتیم. این رویکرد مثبت خیلی مهم است و امیدوارم که به همین شکل ادامه دهیم.

ایلایکس در بازی دشواری گلزنی کرد، با گل او 2-0 شدن نتیجه پیروزی مان مسجل شد. هر وقت موریبا وارد زمین می شود، با خودش مزیت های خاصی به همراه می آورد. ایلایکس جوان اما از لحاظ بدنی بسیار قدرتمند است، او در حال کسب تجربه برای حضور بیشتر در تیم اصلی است.

دربی مادرید؟ مهم ترین نکته این بود که خودمان نتیجه بگیریم اما خب البته که آن بازی را هم با علاقه دنبال خواهیم کرد، هر نتیجه ای برای ما مطلوب خواهد بود.

انتخابات؟ اینکه بارسلونا دوباره یک رئیس داشته باشد بسیار مهم است.

به اینکه می توانیم به بازیکنان جوان میدان دهیم واقعا افتخار می کنیم اما این کار را به خاطر خواسته هواداران انجام نمی دهیم، بلکه برای شایستگی که این جوانان از خود نشان می دهند انجام می دهیم. بازیکنانی مثل پدری، ایلایکس (موریبا)، ریکی (پویگ)، آرائوخو و مینگزا آینده باشگاه هستند. همچنین بازیکنان جوان زیادی در آکادمی های بارسلونا توپ می زنند و ما باید به آنها هم فرصت بدهیم، آنها حال و هوای تیم را تغییر می دهند. اما فراموش نکنید در پایان تعداد بردهای یک تیم است که محاسبه می شود، اگر این کار را با جوانان انجام دهیم البته بهتر هم خواهد بود.

مصدومیت اومتیتی؟ تعویض او تاکتیکی بود. قصد ما این بود که کنترل بیشتری روی بازی داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

اوساسونا 0-2 بارسلونا؛ آماده سازی برای بازی حیثیتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی