بیش از 6 هزار زنجانی با تسهیلات بانک کشاورزی صاحب شغل شدند


بیش از 6 هزار زنجانی با تسهیلات بانک کشاورزی صاحب شغل شدند

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک توانست با پرداخت بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات برای 6 هزار و 173 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد کند.

جواد صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سالجاری بانک کشاورزی در سطح استان در تلاش برای پرداخت تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح رونق، در بخش های مختلف کشاورزی،دامداری، مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی و تکمیلی، اشتغال فراگیر و آبیاری تحت فشار است تا بتواند در این بخش اشتغال را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و کسب و کار برای گلخانه ها، تسهیلات ارزان عشایری و خانواده های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی(ره) از دیگر اقدامات به منظور ایجاد اشتغال از ابتدای امسال تاکنون بوده است.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت سه میلیارد و 86 میلیون ریال برای سه هزار و 323 پرونده متقاضی توانستیم اشتغال بیش از 6 هزار نفر را فراهم کنیم.
صمدی خاطرنشان کرد: از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پرداخت بیش از یک میلیارد هزارو 76 میلیون ریال برای یک‌هزار و 305 نفر اشتغال ایجاد شد.
وی یادآوری کرد: مابقی اشتغال‌های ایجاد شده در بخش های مختلف کشاورزی استان زنجان محقق شده است.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی از سوی این بانک تسهیلات پرداخت می شود.
صمدی تاکید کرد: هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف اشتغال و کشاورزی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی