چرا همدانی‌ها خیابان‌گردی می کنند؟


چرا همدانی‌ها خیابان‌گردی می کنند؟

دبیر اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه بازار شرایط خوبی ندارد، گفت: بازار شب عید راکد است و واحدهای صنفی ما در این روزها خلوت هستند.

احمد گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه فروش بهاره شده است، اظهار کرد: امسال به علت کرونا نمایشگاه فروش بهاره برگزار نخواهد شد و این نمایشگاه به تمام واحدهای صنفی سطح شهر کشیده شده به‌طوریکه تمام کسبه همدانی تخفیفات ۱۰ تا ۱۵ درصدی را برای اجناس خود درنظر می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه بازار راکد است، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای صنفی همدان خلوت و بدون مشتری هستند و این نشان می‌دهد مردم قدرت خرید ندارد و فقط خیابان‌گردی می‌کنند.

دبیر اتاق اصناف استان همدان ادامه داد: در این ایام که فصل خرید پوشاک و کیف و کفش و ... است و باید این صنوف رونق داشته باشند، شاهد رکود بر بازار هستیم و مردم به‌دنبال خرید نیستند.

وی درباره احتمال افزایش قیمت آجیل، خشکبار و ... نیز یادآور شد: امسال به قدری اجناس گران شده که مردم قدرت خرید همین را هم ندارند بنابراین نه تنها افزایش قیمت نخواهیم داشت بلکه برخی از واحدهای صنفی به ویژه در صنف آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات به دنبال شکسته شدن قیمت هستند.

گازرانی با اشاره به کسادی کسب و کار بازاریان همدان، از مسئولان مالیاتی استان خواست برای بحث مالیات کسبه برنامه خاصی داشته باشند و گفت: امسال با وجود کرونا و کاهش قدرت خرید مردم بازاریان کسب و کار خوبی نداشتند بنابراین انتظار می‌رود امور مالیاتی استان برای وصول مالیات بازاریان برنامه خاصی درنظر بگیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان