40 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در جازموریان افتتاح شد


40 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در جازموریان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - 40 واحد مسکونی ویژه مددجویان به‌صورت هم‌زمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جازموریان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان روز یکشنبه در آیین افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای پیرخوشاب از توابع بخش جازموریان، تهیه مسکن برای نیازمندان را امری مهم و یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: ساخت مسکن برای مددجویان نقش مهمی در توانمندی آن‌ها دارد که امیدواریم با مشارکت خوب خیران بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان برداریم.
یحیی صادقی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان احداث ‌شده‌اند افزود: متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی ۵۰ مترمربع است.
وی خاطرنشان کرد: با مشارکت خوب خیران و گروه‌های مختلف ازجمله بنیاد خیریه علوی کار ساخت مسجد و مدرسه برای اهالی روستای پیر خوشاب آغاز شده و این اقدامات موجب ایجاد آرامش و امید به زندگی در بین اهالی این روستا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در پایان از همکاری خوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با این نهاد در راستای ساخت مسکن برای اهالی بخش جازموریان تقدیر و تشکر کرد.
اهالی پیر خوشاب در گذشته در منطقه‌ای محروم، سخت گذر و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه زهکلوت بخش جازموریان اسکان داده شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟