تعامل مدیران با ائمه جمعه مسیر خدمت به مردم را تسهیل می‌کند


تعامل مدیران با ائمه جمعه مسیر خدمت به مردم را تسهیل می‌کند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: روحانیان با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند محل رجوع مردم هستند و بر همین اساس تعامل مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه جمعه موجب خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ سید سعید شاهرخی در دیدار با حجت‌الاسلام محققی امام جمعه لالجین افزود: علاوه بر ارتباط‌ مستمری که مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم به‌طور مستقیم یا از طریق وسایل ارتباط جمعی و دیگر شیوه‌های مختلف دارند، حضور و ارتباط آن‌ها با ائمه جمعه می‌تواند موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان سعی شده تا بین دستگاه‌های اجرایی و ائمه جمعه، چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها تعامل و ارتباط خوبی وجود داشته باشد ادامه داد: محاسن بسیاری در گفت‌وگو و ارتباط مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی با ائمه جمعه در استان وجود دارد.

شاهرخی با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل ارکان نظام در نهادها و سازمان‌های مختلف در استان گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان یا با ائمه جمعه استان و شهرستان تعامل و گفت‌وگو نداشته باشند، موجب دلسردی مردم نسبت به حل مشکلاتشان خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مسائل شهر لالجین گفت: در ماه‌های آینده جلسه‌ای با شورای اداری شهرستان و مدیران موثر در حوزه‌های ضروری، هماهنگ و تشکیل می شود تا مسائل و مشکلات شهر لالجین مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به نقشه جامع شهر لالجین در کمیسیون ماده صد، به دنبال افزایش و گسترس بلوک‌ جدیدی به شهر لالجین هستیم و سعی می‌شود در این امر تسریع صورت گیرد.

استاندار همدان با همراهی مصطفی آزاد بخت معاون سیاسی و امنیتی استانداری با ائمه جمعه صالح‌آباد، مهاجران، لالجین و کبودرآهنگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات