توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد ویژه عید در مهاباد آغاز شد


توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد ویژه عید در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار این شهرستان در آستانه سال نو با قیمت مصوب آغاز شد.

محمد جهین روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با هدف تعادل بخشی به قیمت مرغ در حال اجراست که در این راستا مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون طی چند روز گذشته حدود هفت تُن از این میزان در فروشگاه‌ ها و واحدهای صنفی حاشیه شهر و مناطق پرتردد با قیمت مصوب در اختیار مشتریان قرار گرفته و مابقی نیز به تدریج تا پایان سال توزیع خواهد داشت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در آستانه سال نو کالاهای اساسی و پر مصرف شهروندان از جمله برنج، روغن و قند نیز با قیمت‌های یارانه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

جهین اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی شده میوه مورد نیاز و مصرفی شب عید مردم نیز در آستانه نوروز از مرکز استان به مهاباد حمل و توزیع خواهد شد.

وی گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار است که علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از گوشت مرغ استان های همجوار را نیز تامین می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برف‌روبی شبانه معابر عمومی مهاباد