یک باب مدرسه 6 کلاسه در دورود به بهره‌برداری رسید


یک باب مدرسه 6 کلاسه در دورود به بهره‌برداری رسید

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: مدرسه 6 کلاسه روستای ترشاب این شهرستان با بیش از پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مشارکتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا امیر غفوری نژاد روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: امسال ۷۳ فضای آموزشی در لرستان به بهره‌برداری رسید که این مهم با مشارکت خیرین و پیگیری مسئولین محقق شده است.

وی با بیان اینکه امسال در دورود سه فضای آموزشی در قالب ۱۴ کلاس تحویل شده است ادامه داد: امید می رود در سال آینده نیز ۱۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این سهرستان شود.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه ناصرالدین دورود که از محل اعتبارات بازآفرینی شهری می باشد پس از سالها توقف عملیات اجرایی، اامروز از سر گرفته شد.

گفتنی است در آیین بهره برداری از این طرح نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دورود و بخشدار مرکزی حضور داشتند.

این مدرسه از محل اعتبارات ملی و مشارکتی با زیربنای یکهزار و ۱۲۰ مترمربع و ۶ هزار مترمربع احداث شده است.

امروز همچنین یک زمین چمن مصنوعی روستایی در روستای داریاب از توابع بخش مرکزی دورود با زیربنای یکهزار متر مربع و اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مسئولین بهره برداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟