کشف بیش از 238 کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد


کشف بیش از 238 کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 238 کیلو و 500 گرم تریاک طی 2 عملیات مشترک در محور باشت _ چرام خبر داد.

سرهنگ " سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت و شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور "باشت_ چرام" طی ۲ عملیات مشترک به ۵ دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۴ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی و یک تیغه خشاب، که به طرز ماهرانه ای در آن ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، اظهار کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403