وب نوازان؛ آموزش آنلاین سه تار مقدماتی تا پیشرفته


وب نوازان؛ آموزش آنلاین سه تار مقدماتی تا پیشرفته

آموزش سه تار مقدماتی تا پیشرفته با وب نوازان ، داشتن سه تار و اینترنت تنها نیازمندی شما برای شرکت در کلاس است! حتی شما که هنرجوی مبتدی هستید، می توانید یادگیری سه تار را شروع کنید. آکادمی حرفه ای وب نوازان بستری تخصصی برای مدیریت و برگزاری کلاسهای آموزشی موسیقی بصورت آنلاین فراهم کرده […] نوشته وب نوازان؛ آموزش آنلاین سه تار مقدماتی تا پیشرفته...

آموزش سه تار مقدماتی تا پیشرفته با وب نوازان ، داشتن سه تار و اینترنت تنها نیازمندی شما برای شرکت در کلاس است!

حتی شما که هنرجوی مبتدی هستید، می توانید یادگیری سه تار را شروع کنید. آکادمی حرفه ای وب نوازان بستری تخصصی برای مدیریت و برگزاری کلاسهای آموزشی موسیقی بصورت آنلاین فراهم کرده است که با بهره مندی از حضور اساتید با تجربه و علاقمند به آموزش، توانسته است برای هنرجو از هر سطح از استعداد و علاقه شرایط فراگیری را فراهم نماید و قدم به قدم همراه هنرجو باشد. شما هم رویای خود را زندگی کنید.

آموزش سه تار و نواختن قطعات سه تار چقدر زمان می برد؟

همانطور که می دانید، سه تار از سازهای ایرانی و از خانواده تنبور است که بسیار شبیه به تار می باشد. معمولا نوازندگان تار می توانند به نوازندگی سه تار نیز بپردازند، چرا که دورس آموزشی بسیار مشابهی با هم دارند. وسعت صدای سه تار نزدیک به سه اکتاو است. این ساز با ناخن انگشت سبابه و (اگر نوازنده ناخن بلند نداشته باشد) با مضراب مخصوص خود نواخته می‌شود. این ساز در حالت نشسته در حالتی که بصورت افقی روی ران پا قرار می گیرد ، به نحوی که دسته آن در طرف چپ و کاسه آن در طرف راست نوازنده است نواخته می شود. نوازنده سر انگشتان دست چپ را روی پرده های (دستان) دسته حرکت می دهد و با ناخن سبابه دست راست بر آن زخمه می زند. طبق تجربه ی اکثر اساتید، اگر بتوانید روزی یک ساعت تمرین مفید داشته باشید و درسهای هر جلسه را منظم پیش ببرید نه تنها بعد از شش ماه می توانید قطعات زیبایی را اجرا کنید بلکه می توانید ساز خود را نیز کوک نمایید.

وب نوازان؛ آموزش آنلاین سه تار مقدماتی تا پیشرفته

چه کتابها و متدی برای آموزش سه تار مناسب هستند؟

اساتید مجرب و همکار در وب نوازان ، بنا بر متد آموزشی استاندارد و همچنین بنابر هدف هنرجو از آموزش و همچنین با در نظرداشتن سطح هنرجو و پیشرفت او، از کتابهای متعددی برای آموزش سه تار استفاده می کنند. از جمله کتابهای معروف که بصورت تخصصی برای آموزش این ساز تالیف شده است می توان به دستور مقدماتی تار و سه تار (سال اول و دوم هنرستان) ، آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون و دستور سه تار ( دوره ابتدایی) و دستور تار و سه تار (دوره متوسطه) استاد علیزاده اشاره کرد.

با گذراندن دوره آموزش سه تار به چه توانایی ای خواهید رسید؟

مبانی موسیقی و تئوری موسیقی ایرانی را خواهید آموخت. مهارت اجرای تمام تکنیک های نوازندگی سه تار را پیدا خواهید کرد. در طی آموزش تکنیک و اتود به اجرای قطعه و تصنیف خواهید پرداخت. به کوک کردن سه تار خود مسلط خواهید شد. در صورت تمرین و پشتکار با آموزشها و رفع اشکال در کلاس آنلاین به نوازنده ای تبدیل می شوید که از صدای ساز خود لذت می برد.

آموزش موسیقی آنلاین برای هنرجوی مبتدی امکان پذیر است؟

آموزش موسیقی آنلاین چیست؟ اولین سئوالی که توسط هنرجویان موسیقی امروزه مطرح می گردد. در دنیای کنونی، با افزایش سرعت اینترنت، همچنین پیشرفت تکنولوژی و امکانات جذاب استفاده از این بستر، مانند لپ تاپ یا گوشی های هوشمند، شیوه‌ های آموزشی نیز متحول شده اند. در دنیای کنونی، سرعت گسترش دانش و مهارت به شدت افزایش یافته است به حدی که یکی از این روش های نوین و پر طرفدار برای انتقال فرهنگ و هنر موسیقی، آموزش موسیقی آنلاین از طریق بستر اینترنت و حذف محدودیتهای جغرافیایی و زمانی می باشد.

پاسخ این سئوال بله است. حتی اگر مبتدی هستید هم می توانید از صفر با شرکت در کلاسهای آنلاین، بدور از مشکلات زمانی و هزینه ی رفت و آمد با استاد دلخواه و مجرب نوازندگی را آغاز کنید.

در این روش، آموزش در محیط های جدا از هم صورت می گیرند. برگزاری کلاس به شکل ارتباط دوطرفه و تنها محدود به اینترنت و دوربین وب کم ، بین مدرس و هنرجو می باشد. در واقع در آموزش موسیقی آنلاین، جلسه ویدئویی بین مدرس و هنرجو بر گزار می گردد

وب نوازان؛ آموزش آنلاین سه تار مقدماتی تا پیشرفته

شرایط برگزاری کلاسها بصورت آنلاین چگونه است؟

جلسات بصورت خصوصی و آنلاین با استاد دلخواه شما و در زمان مناسب در بستر اینترنت، برایتان برگزار می شود.

آموزش مجازی (آفلاین) موسیقی چه تفاوتی با آموزش آنلاین موسیقی دارد؟

آموزش موسیقی مجازی در قالب ویوئو یکطرفه بصورت آفلاین انجام می شود و تنها آموزشها در قالب ویدئو به هنرجو ارائه می شود، در حالی که آموزش آنلاین بصورت لایو و با حضور در لحظه استاد انجام می شود. در آموزش مجازی موسیقی غالبا استاد نظارتی بر نتیجه آموزش و پیشرفت شما ندارد در حالی که در روش آموزش آنلاین موسیقی استاد ایرادات شما را برطرف می کند. ویدئوهای آماده در حالت مجازی هر لحظه قابل مشاهده است اما سطوح آموزشی ثابت و غالبا مقدماتی را شامل می شود. در آموزش مجازی شما محدود به یک استاد هستید ولی در حالت آنلاین می توانید براساس خواسته و نیاز خود استاد را انتخاب کنید و استاد متد آموزش برطبق رضایت شما خواهد داشت. عدم ارتباط متقابل با استاد در آموزش یکطرفه و آفلاین بزرگترین ایراد این روش محسوب می شود که یا آموزش موسیقی آنلاین بصورت کلاسهای لایو دوطرفه برطرف شده است.

مزایای کلاسها بصورت آنلاین در منزل چیست؟

نداشتن محدودیت مکانی نداشتن محدودیت‌های زمانی در نظر گرفتن استعدادهای فردی بهره مندی از استادان مجرب در حوزه‌های گسترده‌تر(جغرافیای و تعداد هنرجویان) امکان تطبیق و بهینه‌سازی کلاس‌ها تمرینات و مشاوره با نیازهای فردی(هنرجو محوری) انعطاف‌پذیری در اصلاح و تغییر محتوا افزایش سرعت آموزش افزایش کیفیت ارائه‌ دروس کاهش زمان رفت‌وآمد دسترسی آسان به اساتید متعدد

تفاوت آموزش آنلاین موسیقی با روش یادگیری حضوری چیست؟

آموزش حضوری روشی سنتی و رایج در گذشته بوده که امروزه با گسترش بسترهای ارتباطی با همان کیفیت در دسترس عموم است. وب نوازان تمام مزایای آموزش آنلاین موسیقی را با بهترین کیفیت برای هنرجویان سراسر دنیا فراهم می کند با شرکت در کلاسهای آنلاین موسیقی شما می توانید در هر زمانی دروس را بصورت زنده و دوطرفه از استاد دریافت نمایید و حتی کوک ساز را نیز بطور عملی بیاموزید تنها کافیست تماس بگیرید ، کارشناسان آموزش شما را در این مسیر یاری خواهند داد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | عکس جدید علیرضا نیکبخت و همسرش در سومین سالگرد ازدواج‌شان