مسئولیت‌پذیری در قبال شهدا لازمه پویایی نظام است


مسئولیت‌پذیری در قبال شهدا لازمه پویایی نظام است

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: احساس مسئولیت و وظیفه در قبال خون پاک شهدا لازمه پویایی نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان اظهار داشت: این یادواره یک اتفاق بزرگ، معنوی و حماسی است که باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری آن استفاده کرد.

وی افزود: این کنگره فرصت مناسبی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری، معرفی شهدای شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی، ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنها است.

فرماندار پلدختر بر ترویج فرهنگ ایثار تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این اسطوره های ملی، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل های آینده است.

رضاییان یادآورشد: زبان از بیان جایگاه، ارزش و مقام شهیدان قاصر است اما باید با استفاده از تمام توان و امکانات در تبیین و ترویج اهداف شهدا تلاش شود.

وی افزود: شهدا آنچه داشتند در راه حفظ ارزش ها و دفاع از تمامیت ارضی در طبق اخلاص نهادند و امروز عزت، اقتدار، امنیت، سربلندی و آرامش کشور مدیون جانفشانی و خون پاک آنان است.

فرماندار پلدختر از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست با هماهنگی کامل از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری برای برگزاری مطلوب کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان، معرفی شهدایشهرستان و اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت استفاده کنند.

کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان قرار است سال آینده یا ۱۴۰۱ در پلدختر برگزار شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توضیحات فرماندار سلسله در خصوص اتفاقات منطقه گردشگری کهمان