55 میلیارد تومان طرح فرهنگی اجتماعی در پردیس کلنگ‌زنی شد


55 میلیارد تومان طرح فرهنگی اجتماعی در پردیس کلنگ‌زنی شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هشت پروژه فرهنگی و اجتماعی مشارکتی و سرمایه‌گذاری به ارزش 55 میلیارد تومان در فازهای 11، 2، 3، 8 پردیس کلنگ‌زنی شد.

مهدی هدایت روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی ۸ طرح فرهنگی و اجتماعی که با ویدئو کنفرانس انجام شد، به خبرنگاران گفت: پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع، پروژه ساخت کتابخانه با مساحت ۶۰۰ متر مربع در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس دو پروژه زیرساختی در حوزه فرهنگی هستند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: در فاز ۸ مسکن مهر پردیس محله الوند، ساختمان کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد و پارک کشاورزی شماره یک در فاز ۸ به مساحت ۲۱۰۰ متر و پارک کشاورزی شماره ۲ در فاز ۳ با ۶۰۰۰ متر مربع مساحت پس از کلنگ زنی اجرامی شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به کاربری پارک کشاورزی، گفت: زندگی آپارتمان نشینی مجالی برای باغبانی برای شهروندان باقی نگذاشته و در این راستا مزرعه کشاورزی را با هدف مشارکت شهروندان در امور باغبانی، نگهداری و بهره برداری از گل و گیاه، را با کرت بندی برای کاشت و باغبانی را در اختیار شهروندان می گذاریم.

هدایت ادامه داد: پارک ورزش به مساحت ۳ هزار ۲۰۰ متر مربع و مسیر پیاده روی سلامت با مساحت ۱۶۰۰ متر در فاز ۸ مسکن مهر پردیس کلنگ زنی شدند و فاز دوم ساخت مسیر سبز سلامت در فاز ۸ مسکن مهر پردیس ساخت و اجرای کمربند سبز در این فاز با محوریت پیاده روی و دوچرخه سواری به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: گذر فرهنگ و هنر در بوستان تپه خورشید در فاز ۲ شهر پردیس با هدف فعالیت مجموعه ای از کسب و کارهای فرهنگی در تقویت رونق اقتصاد با عرضه محصولات فرهنگی در زمینی به مساحت ۸۹ هزار مترمربع در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: امسال در حوزه پروژه‌های مشارکتی عملیات اجرایی ۱۴ باب مسجد ۴۲ باب مدرسه ۲۶ پروژه فضای سبز ۳ پروژه درمانی و ۵ پروژه فرهنگی را در دست اجرا داریم.

هدایت افزود: برای توسعه فضای سبز، طرح جامع فضای سبز را برای ۱۱ فاز شهر پردیس برنامه ریزی شده و طی روزهای آینده شهروندان شاهد تغییرات قابل توجهی در وضعیت فضای سبز شهر پردیس خواهند بود.

وی با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: با توجه به سکونت قومیت های مختلف در فازهای مسکن تامین زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی در این شهر ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت عمران ادامه داد: ساخت مصلای پردیس با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و عملکرد مذهبی نهایی شده و طی روزهای آینده کلنگ زنی خواهد شد.

هدایت افزود: با تعامل خوب مسئولان شهرستان و زحماتی که از گذشته تا امروز کشیده شده، شهر پردیس به یکی از موفق ترین شهرهای جدید کشور تبدیل شده است و شرکت عمران با رعایت سرانه های استاندارد کمترین تغییر کاربری را در ساخت پروژه های عمرانی داشته است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی