خبری عجیب از حریف آسیایی استقلال


خبری عجیب از حریف آسیایی استقلال

نتایج ضعیف الاهلی طی هفته های گذشته و سه شکست متوالی باعث شده است تا رسانه های سعودی از اخراج سرمربی این تیم طی ساعات آتی خبر دهند. نوشته خبری عجیب از حریف آسیایی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری عجیب از حریف آسیایی استقلال

الاهلی حریف استقلال هم مربی خود را برکنار می کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷
خبری عجیب از حریف آسیایی استقلال

نتایج ضعیف الاهلی طی هفته های گذشته و سه شکست متوالی باعث شده است تا رسانه های سعودی از اخراج سرمربی این تیم طی ساعات آتی خبر دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال الاهلی که در هفته بیست و دوم لیگ حرفه ای عربستان با نتیجه عجیب سه بر یک مقابل ضمک قعر جدولی تن به شکست داد، سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و حالا رسانه های عربستانی خبر می دهند که ولادان میلوژویچ تا ساعات یا حداکثر روزهای آینده از سمت خود برکنار می شود.

الاهلی که با الهلال رقابت سختی در صدر جدول رده بندی داشت، طی هفته های اخیر با نتایج ضعیف به رده چهارم سقوط کرد و همزمان با افت الهلال، این تیم الشباب بود که از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برد و به صدر جدول رده بندی رسید.

روزنامه عکاظ عربستان خبر داده است که مسئولان الاهلی از روز گذشته نشست هایی را با ولادان میلوژویچ برگزار کرده تا به دنبال یافتن راه حلی دوستانه برای خاتمه قرارداد این سرمربی باشند آن هم بدون اینکه باشگاه عربستانی مبلغی را بابت باقیمانده قرارداد او، به این سرمربی صربستانی بپردازد.

اما روزنامه مکه نیز در خبری مدعی شد که ولادان میلوژویچ درخواست باشگاه الاهلی برای پایان دادن دوستانه به قرارداد او را رد کرده و به مدیران این باشگاه اعلام کرده که در صورت برکناری، خواهان دریافت تمامی حقوق باقیمانده اش است. این روزنامه نوشته که درصورت به توافق نرسیدن الاهلی و میلوژویچ، این باشگاه عربستانی باید مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به سرمربی خود بپردازد.

علاوه بر این، محمد غازی صدقه خبرنگار عربستانی مدعی شد که الاهلی سرمربی خود را از سمتش برکنار کرده و تنها اعلام رسمی این خبر باقی مانده است.

نکته عجیب این است که پیش از این تیم های الهلال و النصر دو تیم بزرگ فوتبال عربستان نیز در این فصل دست به تغییر سرمربی خود زدند و حالا الاهلی نیز در پی اخراج مربی خود است و عجیب تر اینکه هر سه تیم بزرگ فوتبال عربستان پس از شکست مقابل تیم قعرنشین ضمک سرمربیان خود را اخراج کرده اند که این مورد به اتفاقی خنده دار در فوتبال عربستان تبدیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس