کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا 19 اسفند آغاز می شود


کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا 19 اسفند آغاز می شود

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه ایلام گفت: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی، در 9 محور و بصورت مجازی طی روز های سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 اسفند برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری روز دوشنبه اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی و با همکاری دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق برگزار می شود.

وی یادآور شد: این کنفرانس در ۹ محور تاریخ بیماری‌های همه‌گیر از گذشته تاکنون، کرونا، فرهنگ و تغییرات اجتماعی، کرونا و مسائل اقتصادی و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و تفکرات مذهبی، کرونا، توریسم و ورزش، کرونا و سیاست، امنیت و ارتباطات بین‌المللی، کرونا، روابط خانوادگی و جنبه‌های روحی و روانی و همچنین کرونا، اقدامات پزشکی و بهداشتی برگزار خواهد شد.

علی اکبری افزود: در این کنفرانس محققین رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی از سراسر جهان با ارائه ۱۰۱مقاله در ۳۳ پنل تخصصی حضور خواهند داشت.

رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه برای مراسم افتتاحیه کنفرانس برنامه ریزی متنوعی انجام گرفته است، گفت: در مراسم افتتاحیه این کنفرانس آقایان احمدرضا خضری استاد تمام دانشگاه تهران، عباس احمدوند عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، آقایان حاجی ادریس، عارف صالح و انصار از کشور مالزی، آقایان ترحان و ارگور از کشور ترکیه و اینجانب بعنوان سخنران مطالب مورد نظر خود را ارائه خواهیم داد و سپس دیگر برنامه‌ها اجرا می شود.

علی اکبری با دعوت از اساتید، نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس گفت: حضور محققین صاحب نام داخلی و جهانی در این کنفرانس و سطح علمی بالای مقالات ارائه شده، متضمن فرصتی بی نظیر برای تبادل نظر جهت تبیین پیامدهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی کرونا در ایران و جهان است.

وی از همه علاقمندان سراسر کشور و استان خواست که از ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند برنامه‌های روز اول کنفرانس را از طریق لینک کنفرانس در فیسبوک به آدرس: https://fb.me/e/PdMaUKKS، یوتیوب به آدرس https://youtu.be/RZK۸vD۱ixaE و وب سایت همایش به آدرس: https://humanities.utm.my/islamic/icctme۲۰۲۱/ ملاحضه نمایند.

رییس دانشگاه یادآور شد: با توجه به اختلاف زمان کشور مالزی با ایران، از علاقمندان و شرکت کنندگان درخواست می‌ شود که فهرست برنامه‌های کنفرانس و بخصوص ساعات اجرای برنامه‌ها را با دقت مطالعه نمایند.

به گزارش ایرنا، کنفرانس بین‌المللی تاثیرات جهانی کرونا دومین کنفرانس بین‌المللی دانشگاه ایلام طی سه سال گذشته و سومین کنفرانسی است که در دانشگاه ایلام بصورت مجازی برگزار می شود.

همچنین طی چند سال اخیر کنفرانس ملی گفتمان اعتدال، کنفرانس بین‌المللی گرد و غبار، کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت و کنفرانس ملی زیست جهان پسا کرونا با اهتمام دانشگاه ایلام و استقبال صاحب‌نظران‌ و پژوهشگران ملی و بین المللی در سطح عالی برگزار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج